Scanning på tirsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. februar 2013

pcoramt

På tirsdag rammer jeg 7+0 og skal derfor scannes.. Jeg er super mega bange og nærvøs allerede nu.. Sidst jeg var til denne scanning viste det ingen liv og tvillingerne måtte fjernes jeg tror ikke jeg er 100% ovre det, hvis man overhovedet bliver det., denne gang har jeg MANGE flere symptomer, min test er helt rød i farven (sidst tog det lidt før stegerne kom, og de blev aldrig rigtig helt røde) jeg har stadigvæk brystspændninger og en forfærdelig kvalme hver gang jeg har spist.. Så håber på det alle er gode tegn..

Jeg tror bare lige jeg ville lette mit hjerte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Silas <3

det skal nok gå godt 

Anmeld

14. februar 2013

AnthonsMor

pcoramt skriver:

På tirsdag rammer jeg 7+0 og skal derfor scannes.. Jeg er super mega bange og nærvøs allerede nu.. Sidst jeg var til denne scanning viste det ingen liv og tvillingerne måtte fjernes jeg tror ikke jeg er 100% ovre det, hvis man overhovedet bliver det., denne gang har jeg MANGE flere symptomer, min test er helt rød i farven (sidst tog det lidt før stegerne kom, og de blev aldrig rigtig helt røde) jeg har stadigvæk brystspændninger og en forfærdelig kvalme hver gang jeg har spist.. Så håber på det alle er gode tegn..

Jeg tror bare lige jeg ville lette mit hjerte..

Jeg ville ikke lige gå uden at give dig sådan en her

Og selvfølgelig er alt godt!

Anmeld

14. februar 2013

Miss Kat

Den slags oplevelser vil blive siddende i én! Krydser alt for at I får en god scanning denne gang.  

Anmeld

14. februar 2013

Nessie

Jeg kender godt frygten, men er sikker på, at det ser fint ud denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.