Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej søde piger Jeg er 38 uger og har siden i morges skiftede trusser 6 gange pga de er våde jeg troede først det var udflåd men det er ikke tygt eller har nogle farve Hvad kan det være ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøv at tage et bind på og se, hvor fyldt det bliver på 1 times tid. Det kan godt være fostervandet, der siver, men udflåd kan også være meget tynd og vandigt sidst i graviditeten
Ayasmor skriver: Prøv at tage et bind på og se, hvor fyldt det bliver på 1 times tid. Det kan godt være fostervandet, der siver, men udflåd kan også være meget tynd og vandigt sidst i graviditeten
Anonym skriver: Hej søde piger Jeg er 38 uger og har siden i morges skiftede trusser 6 gange pga de er våde jeg troede først det var udflåd men det er ikke tygt eller har nogle farve Hvad kan det være ?
Ring til FG
Silas <3 skriver: Ring til FG
Anonym skriver: Tænkte jeg også på at gøre for er også begyndt at få mens lignende smerter
Tænkte jeg også på at gøre for er også begyndt at få mens lignende smerter
Eeeeeej ring da Og kom endelig med en update!
Silas <3 skriver: Eeeeeej ring da Og kom endelig med en update!
Anonym skriver: Nå jeg har snakket med FG nu og jeg skal tag et bind på og ringe igen om 1 til 2 timer og mine smerter sagde hun at var plukveer
Nå jeg har snakket med FG nu og jeg skal tag et bind på og ringe igen om 1 til 2 timer og mine smerter sagde hun at var plukveer
Åh gud det kan hun jo ikk vide! Men spændende hvad der sker
Nej hvor er det spændende
Måske du snart skal føde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128