Amandas-mor skriver:
Jeg ligger på 13 kg...og det var mig som gik efter slet ikke at tage på
Uh ha da jeg må have meget væske i kroppen 
Status på hindbærblad te eksperimentet: giver godt nok mange plukveer så mon ikke det gør et eller andet? Smager ikke overvældende godt, men kan sagtens pines ned. Det hjælper lidt at komme honning i 
Skal til gengæld undersøges i dag pga mistanke om blærebetændelse. Det er jeg så lidt træt af hvis det er tilfældet.
jeg må også indrømme, at jeg ikke havde regnet med at tage noget som helst på, jo måske et par kilo, men sket er sket, og alt skal nok gå
Uanset hvad ville en livstilsomlægning være på sin plads efter fødslen, så jeg kan få smidt alle de maaaaaaaaaaange overflødige kilo jeg har hængende på min stakkels krop 
Det er sjovt, for honning kan jeg simpelthen bare ikke klare!
Så det vil ikke redde min te, jeg tror jeg har rigeligt med plukkeveer i forvejen, jeg mærker dem ikke som sådan, men jeg kan godt mærke forskel på om det er ham der trykker eller om det er HELE maven der spænder 
Ja det pencillin der, det er jeg heller ikke gode venner med.. Det jeg fik da jeg lige var blevet gravid smagte af neglelak, altså som sådan en billig skodneglelak lugter, sådan smagte det.. Fy for satan!!
Anmeld