Nu er det sgu snart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Jeg ligger på 13 kg...og det var mig som gik efter slet ikke at tage på  Uh ha da jeg må  have meget væske i kroppen

Status på hindbærblad te eksperimentet: giver godt nok mange plukveer så mon ikke det gør et eller andet? Smager ikke overvældende godt, men kan sagtens pines ned. Det hjælper lidt at komme honning i

Skal til gengæld undersøges i dag pga mistanke om blærebetændelse. Det er jeg så lidt træt af hvis det er tilfældet.

jeg må også indrømme, at jeg ikke havde regnet med at tage noget som helst på, jo måske et par kilo, men sket er sket, og alt skal nok gå Uanset hvad ville en livstilsomlægning være på sin plads efter fødslen, så jeg kan få smidt alle de maaaaaaaaaaange overflødige kilo jeg har hængende på min stakkels krop

Det er sjovt, for honning kan jeg simpelthen bare ikke klare! Så det vil ikke redde min te, jeg tror jeg har rigeligt med plukkeveer i forvejen, jeg mærker dem ikke som sådan, men jeg kan godt mærke forskel på om det er ham der trykker eller om det er HELE maven der spænder

Ja det pencillin der, det er jeg heller ikke gode venner med.. Det jeg fik da jeg lige var blevet gravid smagte af neglelak, altså som sådan en billig skodneglelak lugter, sådan smagte det.. Fy for satan!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.