Op til fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.887 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. februar 2013

FrkRaarup

Hvor ofte gik I på toilet op til fødsel ? Og var det det samme hver dag ?

Hver 2. dag går jeg på toilettet 3 gange i løbet af dagen.

Og hvad gjorde jeres kroppe ellers ? Jeg er 1. gangs gravid, og lidt lost

Har vild halsbrand, hovedpine, træthed, plukveer, ondt, pressen bagtil og fortil, strammen og niven i tisseren, ingen sexlyst og har ikke lyst til noget mad (spiser dog alligevel)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

SKR

Den sidste måned op til min fødsel havde jeg heller ingen lyst til mad, kastede op igen, havde plukveer, var træt, havde meget halsbrand og ondt i ryg og lænd.

Det lyder meget normalt sådan som du har det nu. Selvom det er hårdt nu er det, det værd.

Anmeld

14. februar 2013

LBK

FrkRaarup skriver:

Har vild halsbrand, hovedpine, træthed, plukveer, ondt, pressen bagtil og fortil, strammen og niven i tisseren, ingen sexlyst og har ikke lyst til noget mad (spiser dog alligevel)

Jeg er i dag to dage over termin..

jeg går på toilettet mange gange i løbet af dagen, har konstant pressen nedad til. begge ting har nu stået på i flere uger.. Jeg har halsbbrænd men ikke mere end jeg hele tiden har haft...

jeg har plukveer men kunne godt ønske mig flere 

Hovedpine, kunne sove hele dagen hvis jeg gav mig lov, og så niver og rykker det i hele bækkenet og i området omkring skeden..

Anmeld

14. februar 2013

LBK

FrkRaarup skriver:

jeg går på toilettet mange gange i løbet af dagen, har konstant pressen nedad til. begge ting har nu stået på i flere uger.. Jeg har halsbbrænd men ikke mere end jeg hele tiden har haft...

Hovedpine, kunne sove hele dagen hvis jeg gav mig lov, og så niver og rykker det i hele bækkenet og i området omkring skeden..

Anmeld

14. februar 2013

FrkRaarup

LBK skriver:

Jeg mener ikke 'tisser' Det gør jeg hver halve time.

Okay. Jeg kunne IKKE ønske mig mere af noget af det jeg har Sender gerne halsbrand og plukveer i din retning

Anmeld

14. februar 2013

LBK

FrkRaarup skriver:

Jeg mener ikke 'tisser' Det gør jeg hver halve time.

Okay. Jeg kunne IKKE ønske mig mere af noget af det jeg har Sender gerne halsbrand og plukveer i din retning

Nej jeg mener heller ikke tisse.. Min krop gør alt hvad den kan for at skille sig af med den mad jeg spiser..

Anmeld

14. februar 2013

FrkRaarup

LBK skriver:

Nej jeg mener heller ikke tisse.. Min krop gør alt hvad den kan for at skille sig af med den mad jeg spiser..

Så taler vi om det samme.

Ja, det er sikkert også det min gør.. Men kun hver anden dag.

Anmeld

14. februar 2013

FrkRaarup

SKR skriver:

Den sidste måned op til min fødsel havde jeg heller ingen lyst til mad, kastede op igen, havde plukveer, var træt, havde meget halsbrand og ondt i ryg og lænd.

Det lyder meget normalt sådan som du har det nu. Selvom det er hårdt nu er det, det værd.

Er også sikker på det er normalt - Der er bare lang tid til termin hvis det forsætter sådan her

Var egentlig mere for at finde ud af, om fødslen var på trapperne

Ja, det er sku godt nok hårdt. Men det har de sidste 8 måneder været, så der er intet nyt der..

Anmeld

16. februar 2013

FrkRaarup

FrkRaarup skriver:

Det er i hvert fald ikke blevet mindre!

Hold da op, det er hårdt at have det sådan..

Håber godt nok snart lillepigen har tænkt sig at komme ud. 3 uger og 2 dage til termin. Må dog max gå 7 dage over,men det er satme også længe, hvis kroppen har det sådan her...

Pyyyh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.