Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Hvis min søn på 18 mdr i dag bruger str 22. Hans vinterstøvler har 1 cm frirum - hvad tror i så han vil bruge til foråret? Da jeg købte de første par sko til ham i september brugte han str 21. så 23 burde vel være ok? Hvad plejer i at gøre, når i skal købe sko til fremtiden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
110811 skriver: Hej. Hvis min søn på 18 mdr i dag bruger str 22. Hans vinterstøvler har 1 cm frirum - hvad tror i så han vil bruge til foråret? Da jeg købte de første par sko til ham i september brugte han str 21. så 23 burde vel være ok? Hvad plejer i at gøre, når i skal købe sko til fremtiden
Janne T. skriver: Følger med - vi købte støvler til Rose i efteråret str 21, og har lige været nødt til at købe et par ekstra vinterstøvler i 22 med vokserum, så jeg har spekuleret over det samme
Følger med - vi købte støvler til Rose i efteråret str 21, og har lige været nødt til at købe et par ekstra vinterstøvler i 22 med vokserum, så jeg har spekuleret over det samme
Jeg købte også vinterstøvler i efteråret men en størrelse større end han brugte der, og det ser ud til at de holder hele vinteren
Månsson skriver: Vi har gjorde det en gang hvor vi købte 1nr større og det gik ikke så godt så det er vi holdt med
Vi har gjorde det en gang hvor vi købte 1nr større og det gik ikke så godt så det er vi holdt med
Det er bare så rart at være på forkant... men kan godt være jeg bare må vente så
110811 skriver: Det er bare så rart at være på forkant... men kan godt være jeg bare må vente så
Min datter bruger str 24 i vinterstøvler nu. Der er ca en cm før de er i voksetillæg endnu, så jeg har købt overgangssko i str 24 også. Regner med at købe sandaler i str 25 om nogle måneder
Jeg køber sko ikke forud. Det kan godt være, at der kan være penge at spare og/eller det er rart at være på forkant, men jeg ville ærge mig alt for meget, hvis størrelsen alligevel ikke rammer.
Vh. Louise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128