Perfekt pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
9 svar
6 synes godt om
14. februar 2013

FrkRaarup

I sidste uge var vi til lægtscanning pga. høj BMI. Alt så dog fint ud og lillepigen blev skønnet til 2700

I torsdag var SP her - sikken sød dame vi har 'fået'

I dag (36+3) har vi været til JM og hun blev skønnet til 2900. Hovedet er godt nede, blodtrykket normalt og hjertelyden helt perfekt.

JM bad mig læse om vejrtrækning med kommentareren 'Det kan jo være du føder i morgen'... SHIIIIT

Inden vi gik sagde hun, 'vi ses om 14 dage, hvis ikke du har født inden'!

Har mange hårde plukveer, træthed, dårlig mave, det niver hist og her, strammer og trykker..

Vi glæder os meget til at møde lillpeigen, og tiden føltes uendelig lang, men syns godt nok også det hele kommer tæt på nu!! Det er jo satme lige om lidt! - Kan ikke lade værre med at føle mig lidt skræmt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

**Ønskebabyen

FrkRaarup skriver:

I sidste uge var vi til lægtscanning pga. høj BMI. Alt så dog fint ud og lillepigen blev skønnet til 2700

I torsdag var SP her - sikken sød dame vi har 'fået'

I dag (36+3) har vi været til JM og hun blev skønnet til 2900. Hovedet er godt nede, blodtrykket normalt og hjertelyden helt perfekt.

JM bad mig læse om vejrtrækning med kommentareren 'Det kan jo være du føder i morgen'... SHIIIIT

Inden vi gik sagde hun, 'vi ses om 14 dage, hvis ikke du har født inden'!

Har mange hårde plukveer, træthed, dårlig mave, det niver hist og her, strammer og trykker..

Vi glæder os meget til at møde lillpeigen, og tiden føltes uendelig lang, men syns godt nok også det hele kommer tæt på nu!! Det er jo satme lige om lidt! - Kan ikke lade værre med at føle mig lidt skræmt..

Hvor lyder det dejligt Men lad nu endelig være at tro du føder lige om lidt Så bliver de næste 4-6 uger lange!

Anmeld

14. februar 2013

B&J

det lyder jo bare helt perfekt, dejlig størrelse lille pigen har og sender da noget vee støv i din retning så vi håber i snart har hende i hænderne

Anmeld

14. februar 2013

FrkRaarup

**Ønskebabyen skriver:

Hvor lyder det dejligt Men lad nu endelig være at tro du føder lige om lidt Så bliver de næste 4-6 uger lange!

Det er bare så super skønt

Hæhæ - Bare svært når man får sådanne bemærkninger

Anmeld

14. februar 2013

FrkRaarup

B&J skriver:

det lyder jo bare helt perfekt, dejlig størrelse lille pigen har og sender da noget vee støv i din retning så vi håber i snart har hende i hænderne

Taaaaaaark

Anmeld

14. februar 2013

FrkRaarup

**Ønskebabyen skriver:

Da jeg er overvægtig må jeg kun gå 7 dage over! Så ikke noget med 6 uger endnu

Anmeld

14. februar 2013

StudPsyk

FrkRaarup skriver:

Det er bare så super skønt

Hæhæ - Bare svært når man får sådanne bemærkninger

Ved hvad du mener - jeg fik kørt en strimmel 35+, hvor jeg faktisk havde regelmæssige småveer. Fik at vide jeg med ret stor sikkerhed fødte inden ugen var omme, men jeg gik til 41+1

Nå, men det lyder som en rigtig fin størrelse! Og flot mave du har. Nu er det lige straks

Anmeld

14. februar 2013

FrkRaarup

Janne T. skriver:

Ved hvad du mener - jeg fik kørt en strimmel 35+, hvor jeg faktisk havde regelmæssige småveer. Fik at vide jeg med ret stor sikkerhed fødte inden ugen var omme, men jeg gik til 41+1

Nå, men det lyder som en rigtig fin størrelse! Og flot mave du har. Nu er det lige straks

Hold nu kæft! Det satme længe over :O

Håber godt nok ikke det bliver mig

Har termin d. 11 Marts.

D. 16 skal vi holde fødselsdag for papprinsens klasse og senere på aften' skal min kæreste spille! Så jeg skulle gerne have født inden! Dog er d. 1, 2 og 7. marts no go Åh- hun kommer sikkert den dag det passer dårligst ind

Mange mange tak

Anmeld

14. februar 2013

StudPsyk

FrkRaarup skriver:

Hold nu kæft! Det satme længe over :O

Håber godt nok ikke det bliver mig

Har termin d. 11 Marts.

D. 16 skal vi holde fødselsdag for papprinsens klasse og senere på aften' skal min kæreste spille! Så jeg skulle gerne have født inden! Dog er d. 1, 2 og 7. marts no go Åh- hun kommer sikkert den dag det passer dårligst ind

Mange mange tak

Ja, jeg endte også med at slette min profil herinde i frustration, fordi jeg ikke kunne holde ud at læse om alle dem herinde der fødte. Haha! Den bommert skal du ikke begå

Men du kan jo sagtens være heldig at føde før termin, hvis din krop allerede nu er ved at gøre sig godt klar. Og lur mig om ikke hun kommer på den mest upraktiske dag, de har det med at time det så godt

Så stemmer jeg for den 3! 3/3-13 er da en meget god fødselsdato :-D

Anmeld

14. februar 2013

FrkRaarup

Janne T. skriver:

Ja, jeg endte også med at slette min profil herinde i frustration, fordi jeg ikke kunne holde ud at læse om alle dem herinde der fødte. Haha! Den bommert skal du ikke begå

Men du kan jo sagtens være heldig at føde før termin, hvis din krop allerede nu er ved at gøre sig godt klar. Og lur mig om ikke hun kommer på den mest upraktiske dag, de har det med at time det så godt

Så stemmer jeg for den 3! 3/3-13 er da en meget god fødselsdato :-D

Haha. Jeg kan godt følge det..

Min farmor ringer 1 gang i ugen fpr at spørge hvad der sker.. Hun holder 80års fødselsag d. 23/2 og er meget nervøs for at jeg ikke kommer med. Min mormor ringer en gang i mellem og spørger. Min mor spørger ofte...

SHIT! Det er allerede ved at være træls - Specielt fordi man intet har at skulle have sagt

Ja, det er jeg også sikker på Haha. Ja, 3.3.13 er ikke helt skidt. Det kunne faktisk være sjovt

Men så er der i hvert fald ikke dåb 7.9.13 - som jeg godt kunne tænke mig

Jeg håber og tror det bliver før tid! Specielt nu efter JM's kommentarer idag. Min krop føles SÅ klar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.