Mavebilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

supertrunte30

Under min profil kan jeg lægge mavebilleder ind...Men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg gør det.
Jeg kan kun se når jeg går ind under mavebilleder, står der at der ikke er lagt nogen billeder ind..Hvor gør jeg det henne?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Smukkert

Klik på "debat", scroll ned - og så kan du se alle de forskellige debatgrupper - heraf mavebilleder. Find hvilken uge du vil lægge det ind i - tryk "opret indlæg" og så skriver du en lille tekst og nedenunder kan du så uploade billeder dertil

Anmeld

19. juni 2009

supertrunte30

Mælkebøttebarn skriver:

Klik på "debat", scroll ned - og så kan du se alle de forskellige debatgrupper - heraf mavebilleder. Find hvilken uge du vil lægge det ind i - tryk "opret indlæg" og så skriver du en lille tekst og nedenunder kan du så uploade billeder dertil

Super...tak for hjælpen :-)

Anmeld

19. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det gør du i debatten   Mavebilleder, som du finder under menupunktet  Billeder. Opret et indlæg i den ønskede uge og indsæt et foto.

Skriv igen, hvis det ikke virker

Anmeld

19. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mælkebøttebarn skriver:

Mavebilleder findes nu under Billeder og er ikke længere under Debat. Vi syntes, at det var lidt forvirrende, at punktet var flere steder

Anmeld

19. juni 2009

supertrunte30

Så er den klaret. Mange takker for hjælpen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.