En svær erkendelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. februar 2013

Anonym trådstarter

Da vi startede projekt baby i maj sidste år passede det perfekt ind, det hele kørte som det skulle økonomien var god og ikke mindst VI havde det fantastisk i parforholdet..

Nu har vi så prøvet i 9 måneder uden resultat og det har virkelig ikke været godt for vores forhold at vi ikke kan få hvad vi ønsker os mest.. Mens viser sig muligvis her i weekenden, men håber stadig den ikke gør.. Men skulle den nu alligevel har vi bestemt os for at sætte det hele på stand by..

Istedet har vi bestemt at vi vil have parforholdet til at køre på skinner igen, vi vil også igang med en større renovering af vores hus og når den står færdig og opsparingen er kommet på fode igen så vil vi igen forsøge os med at få en baby..

Men hvor er det dog hårdt at erkende at det nok bare ikke skal være lige nu hvis mens viser sit grimme ansigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

come2

Anonym skriver:

Da vi startede projekt baby i maj sidste år passede det perfekt ind, det hele kørte som det skulle økonomien var god og ikke mindst VI havde det fantastisk i parforholdet..

Nu har vi så prøvet i 9 måneder uden resultat og det har virkelig ikke været godt for vores forhold at vi ikke kan få hvad vi ønsker os mest.. Mens viser sig muligvis her i weekenden, men håber stadig den ikke gør.. Men skulle den nu alligevel har vi bestemt os for at sætte det hele på stand by..

Istedet har vi bestemt at vi vil have parforholdet til at køre på skinner igen, vi vil også igang med en større renovering af vores hus og når den står færdig og opsparingen er kommet på fode igen så vil vi igen forsøge os med at få en baby..

Men hvor er det dog hårdt at erkende at det nok bare ikke skal være lige nu hvis mens viser sit grimme ansigt

Sender dig de bedste tanker

Det er opslidende i længen, ikke mindst for en selv men også for parforholdet.

Anmeld

14. februar 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

i gør klogt i at vente når jeres forhold skrider MEN at vente pga økonomien er virkelig dumt!

hvis nu du om 3 måneder blir gravid og jeres økonomi siger yaiiii !!! men så 6 måneder senere og højgravid opdager jeres økonomi skrider igen
hvad vil i så gøre ?? fortryde, for det kan man bare ikk så lad vær at gi op og bare sex på og en dag er den der

jaa det jeg siger er at det aldrig er perfekt tidspunkt at få børn men man kan få den største glæde og holde sammen

Anmeld

14. februar 2013

Sophie90

Anonym skriver:

Vi har prøvet lige så længe som jer, og ja jeg ved præcis hvordan du har det.. Heldigvis er min kæreste meget afslappet og vi snakker ikke så meget om det vi bruger bare ikke prævention, nogle måneder har da også været mere aktive end andre.. ;-) men jeg ved fuldstændig hvordan du har det, det er opslidende, men jeg håber for jer at det er jeres tur nu 

Anmeld

14. februar 2013

tarkoflen

Kan godt forstå, at det er opslidende! Og det lyder til, at det er en god ide at tage den lidt med ro, og få styr på parforholdet! Man kan nemt glemme hinanden, når ønsket er så stort!

Hvis jeg var jer, tror jeg ikke jeg ville begynde at bruge prævention, men bare vælge parforholdet og renoveringen som første prioritet!

Rigtig meget held og lykke, jeg håber l får det hele til at køre igen, så der kommer lidt ro på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.