Fødsel på Næstved Sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har netop fundet ud af at jeg er gravid og er i dag 6+1. Straks begynder tankerne omkring graviditet og fødsel at melde sig. Jeg har i forvejen en søn på 2, som jeg har født på Roskilde. Fødslen var voldsom og gik slet ikke godt, men jeg var glad for Roskilde, der trods alt håndterede det rigtig godt, var dygtige og professionelle. Men den voldsomme fødsel har sat sine spor og jeg er allerede bekymret for næste fødsel. Vi er siden sidste fødsel flyttet til Næstved - så derfor hører jeg jo til Næstved sygehus. MEN det er jeg ikke spor glad for. Har rigtig dårlige erfaringer med familiemedlemmer der har fået fejlbehandling på Næstved og jeg har læst rigtig dårlige ting omkring Næstved, bla at deres faciliteter er forældede så de ikke har licens til lattergas. Synes dog der er langt til andre fødesteder - Rokilde og Nykøbing Falster. 45 min kørsel uden for myldretid synes jeg er langt.

Så er der nogle af jer der har erfaringer - gode som dårlige med Næstved der kan hjælpe mig lidt i beslutningen om hvor jeg skal høre til i graviditetsforløbet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

Jeg har netop fundet ud af at jeg er gravid og er i dag 6+1. Straks begynder tankerne omkring graviditet og fødsel at melde sig. Jeg har i forvejen en søn på 2, som jeg har født på Roskilde. Fødslen var voldsom og gik slet ikke godt, men jeg var glad for Roskilde, der trods alt håndterede det rigtig godt, var dygtige og professionelle. Men den voldsomme fødsel har sat sine spor og jeg er allerede bekymret for næste fødsel. Vi er siden sidste fødsel flyttet til Næstved - så derfor hører jeg jo til Næstved sygehus. MEN det er jeg ikke spor glad for. Har rigtig dårlige erfaringer med familiemedlemmer der har fået fejlbehandling på Næstved og jeg har læst rigtig dårlige ting omkring Næstved, bla at deres faciliteter er forældede så de ikke har licens til lattergas. Synes dog der er langt til andre fødesteder - Rokilde og Nykøbing Falster. 45 min kørsel uden for myldretid synes jeg er langt.

Så er der nogle af jer der har erfaringer - gode som dårlige med Næstved der kan hjælpe mig lidt i beslutningen om hvor jeg skal høre til i graviditetsforløbet?

jeg har født 2 børn på Næstved sygehus og jeg kunne virkelig ikke ha valgt et bedre sted

søde og rare og lige til og de hjælper virkelig en igennem fuldt ud!!
jeg har absolut intet at klage over
ogh deres fødeafdeling blev gennemrenoveret i 2011-2012

og vil sige til dig at du for guds skyld ikk skal vælge Nykøbing!! med mindre du så gerne vil have en dårlig oplevelse

Anmeld

14. februar 2013

mth1987

Jeg har født et barn på Næstved og skal føde der igen til sommer. Der er nok nogen der har oplevet dårlige ting alle steder tænker jeg... 

Da jeg fødte første gang fik jeg af vide at grunden til de ikk har lattergas er at deres personale ikk ska påvirkes af det og de derfor har valgt ikk at ha det. Men de har jo altså alt andet. 

Anmeld

14. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Har født 2 børn på Næstved, og har været fuldt ud tilfreds begge gange

Søde mennesker som lytter til ens ønsker og behov!

Jeg er inden det sidste år også blevet opereret der 2 gange, og der har jeg heller ikke haft noget at klage over

Anmeld

14. februar 2013

IG

MilleMus1988 skriver:

og vil sige til dig at du for guds skyld ikk skal vælge Nykøbing!! med mindre du så gerne vil have en dårlig oplevelse

Hvorfor ikke??

Anmeld

14. februar 2013

Camillos

Anonym skriver:

Jeg fødte på næstved i oktober.. og det var en fantastisk fødsel og godt personale

Anmeld

14. februar 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

ligligettiJeg har netop fundet ud af at jeg er gravid og er i dag 6+1. Straks begynder tankerne omkring graviditet og fødsel at melde sig. Jeg har i forvejen en søn på 2, som jeg har født på Roskilde. Fødslen var voldsom og gik slet ikke godt, men jeg var glad for Roskilde, der trods alt håndterede det rigtig godt, var dygtige og professionelle. Men den voldsomme fødsel har sat sine spor og jeg er allerede bekymret for næste fødsel. Vi er siden sidste fødsel flyttet til Næstved - så derfor hører jeg jo til Næstved sygehus. MEN det er jeg ikke spor glad for. Har rigtig dårlige erfaringer med familiemedlemmer der har fået fejlbehandling på Næstved og jeg har læst rigtig dårlige ting omkring Næstved, bla at deres faciliteter er forældede så de ikke har licens til lattergas. Synes dog der er langt til andre fødesteder - Rokilde og Nykøbing Falster. 45 min kørsel uden for myldretid synes jeg er langt.

Først vil jeg lige tilføje, at Roskilde også er stoppet med at tilbyde lattergas - det er noget nyt fra 1/12-12 eller 1/1-13.

Jeg fødte på Næstved Sygehus den 17/1-13 og var igennem et forløb der var over alt forventning! Fra jeg startede til JM og til min basse var ude, er jeg blevet behandlet meget professionelt!
Jeg var meget smerte påvirket under fødslen og min JM var simpelthen bare så god!

Jeg har også masser af negative historier om Næstved Sygehus, og også historier meget tæt på, men at vælge Næstved Sygehus var for mig det bedste valg - og det bliver også det valg næste gang!!

De fleste af mine veninder har også født på Næstved og alle har været glade for det.

Buy the way, så hører du jo ikke som sådan til Næstved da der er frit sygehus valg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.