Lidt inspiration...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

Muhmi

http://dildohouse.dk/vibrerende-lyst-127/silver-star-p877

Med sådan en fætter dér,vil dine orgasmer altså nå uanede højder hehhe

Jeg plejer at sætte den på klitten, så kommer jeg i løbet af nul komma fem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Miss-86

Kommer slet ikke i nogen stilling.. Der er andre ting der skal til..

min mand fører 2 fingre op i mig imens jeg nuldrer min klit.. Og det tager LANG tid.. 

eneste måde det funker..

Okay, jeg har selv svært ved at komme.
Og jeg kan kun, når jeg sidder ovenpå ham.. Vi har prøvet en masse andre ting, men det kan jeg bare ikke..

Det sex og orgasme er nu dejligt, men altså... Der skal hårdt arbejde til og man skal virkelig stole på hinanden og kunne snakke åbent om tingene.

http://www.tidenskvinder.dk/ProductInfo/83928900211/?profile=TidensKvinder&group=

Jeg har købt sådan en her, vi har kun prøvet den en enkel gang, min kæreste synes ikke helt om den, men vi skal da prøve igen, måske det var noget.. Nogle gange må man hjælpe lidt på vej med lidt legetøj.

Anmeld

17. februar 2013

ønskebørn74

Miss-86 skriver:

Okay, jeg har selv svært ved at komme.
Og jeg kan kun, når jeg sidder ovenpå ham.. Vi har prøvet en masse andre ting, men det kan jeg bare ikke..

Det sex og orgasme er nu dejligt, men altså... Der skal hårdt arbejde til og man skal virkelig stole på hinanden og kunne snakke åbent om tingene.

http://www.tidenskvinder.dk/ProductInfo/83928900211/?profile=TidensKvinder&group=

Jeg har købt sådan en her, vi har kun prøvet den en enkel gang, min kæreste synes ikke helt om den, men vi skal da prøve igen, måske det var noget.. Nogle gange må man hjælpe lidt på vej med lidt legetøj.

Kan ikke se hvad det er.. Linket funker ikke.. 

Anmeld

17. februar 2013

Miss-86

ønskebarn74 skriver:

Kan ikke se hvad det er.. Linket funker ikke.. 

Årh, det kan jeg da godt se ..
Men det er en We Vibe 2 - Den findes på tidenskvinder.dk

Anmeld

17. februar 2013

ønskebørn74

Miss-86 skriver:

Årh, det kan jeg da godt se ..
Men det er en We Vibe 2 - Den findes på tidenskvinder.dk

Lykkedes det for dig med den?

Vi har kigget på den.. Hvor pudsigt.. 

Anmeld

17. februar 2013

Miss-86

ønskebarn74 skriver:

Lykkedes det for dig med den?

Vi har kigget på den.. Hvor pudsigt.. 

Ja meget pudsigt.

Vi har faktisk kun prøvet den en gang  Og der var det tæt på
- Den virkede vildt god.

Anmeld

18. februar 2013

ønskebørn74

Miss-86 skriver:

Ja meget pudsigt.

Vi har faktisk kun prøvet den en gang  Og der var det tæt på
- Den virkede vildt god.

den må vi prøve.. har jo min egen lækre sexgud.. han er vild med når jeg kommer og vil gerne kunne give mig på flere måder..

det er først med ham det er lykkedes mig at få den ultimative.. både udevendig og indvendigt på en gang..

Anmeld

25. februar 2013

Miss-86

ønskebarn74 skriver:

den må vi prøve.. har jo min egen lækre sexgud.. han er vild med når jeg kommer og vil gerne kunne give mig på flere måder..

det er først med ham det er lykkedes mig at få den ultimative.. både udevendig og indvendigt på en gang..

Ja, jeg synes da det var et forsøg værd

Årh, det er altså dejligt.

Min kæreste er også den ultimative bedste elsker jeg har haft, og hvor er det dejligt at han kender mig, min krop og ved lige hvad jeg vil have og kan mærke, når orgasmen lige er ved og være der og hvad han så skal gøre. Elsker det bare!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.