SP i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
7 svar
1 synes godt om
13. februar 2013

Astrid P

Nøj, jeg er spændt på, hvor meget hun er vokset siden sidst. Jeg synes jo allerede hun er blevet KÆMPE! Vildt så meget der sker på 2 måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Nøj, jeg er spændt på, hvor meget hun er vokset siden sidst. Jeg synes jo allerede hun er blevet KÆMPE! Vildt så meget der sker på 2 måneder...

Får også SP idag

Anmeld

14. februar 2013

Astrid P

Wow... på knap to måneder er hun vokset 9 cm og har taget 1.650g på - Så kan jeg da bedre forstå, at jeg synes der var sket en masse!

Anmeld

14. februar 2013

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Wow... på knap to måneder er hun vokset 9 cm og har taget 1.650g på - Så kan jeg da bedre forstå, at jeg synes der var sket en masse!

Det går bare stærkt ja

Alexander har taget 2 kg på og vokset omkring 10cm. min SP siger de fortsætter denne hastighed indtil 4mdr. jeg får kæmpe lang baby

Tog du den der depressions test?

Anmeld

15. februar 2013

Astrid P

Miss BananaHammock skriver:

Det går bare stærkt ja

Alexander har taget 2 kg på og vokset omkring 10cm. min SP siger de fortsætter denne hastighed indtil 4mdr. jeg får kæmpe lang baby

Tog du den der depressions test?

Kæmpeunger...

Ja, både min mand og jeg tog testen - det var fint nok, selvom det virkede lidt som spild af tid da der overhovedet ikke var antydningen af noget som helst problematisk. Men jeg synes det er cool, at de tager det alvorligt og laver den slags kontroller.

Hvad med jer?

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Kæmpeunger...

Ja, både min mand og jeg tog testen - det var fint nok, selvom det virkede lidt som spild af tid da der overhovedet ikke var antydningen af noget som helst problematisk. Men jeg synes det er cool, at de tager det alvorligt og laver den slags kontroller.

Hvad med jer?

Jeg tog den. Manden fik det ikke tilbudt. Synes spørgsmålene var lidt tynde, men de må ha erfaring med at det virker tænker jeg.

Anmeld

17. februar 2013

Tøs85

Astrid P skriver:

Han er godt nok blevet lang på kort tid! Min søn er vokset 6 cm og taget 1900 gr på på 8 uger så han er også vokset, men det er mere i bredden.. Hehe..

Anmeld

18. februar 2013

FamilenStorm

Astrid P skriver:

Sikke en fin lille basse

Er også spændt på når vi rammer 2 mdr den 6 marts.. Vi var til 5 ugers undersøgelse sidste mandag og der var han vokset 2 cm og havde taget 850 g på, så der rundede han 5 kg Syntes nok også han var lidt tung i det Så er spændt på hvad vægten siger om 14 dage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.