Vægt scanning i går d 12/2 37+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
9 svar
1 synes godt om
13. februar 2013

dukke

Hej piger

I går var jeg til vægt scanning og lægesamtale bagefter og gik der fra og var sku noget sur og ked.

prinsessen har kun tage 86 g på så nu vejer hun 2363 g og er 24 % for lille, jeg havde ellers håbet på at det var sidste scanning vi skulle til før at hun kommer til verden, men nej sådan skulle det ikke være. Efter scanning kom jeg ind og snakkede med en læge og hun sagde at hun ikke ville gøre noget hvad jeg selvfølgelig heller ikke havde regnet
men vi snakket lidt om at jeg ikke har ammede før så nu skal jeg ind og snakke med en om hvordan det er at amme ikke fordi jeg ikke ved hvordan man gør men fordi jeg ikke har ammede Aksel så det skal jeg på fredag
på mandag skal jeg så til JM på tirsdag skal jeg ha scannet flow i navlesnoren og så skal jeg til sidste vægt scanning og lægesamtale d 26/2 for at få af vide hvad der så skal ske og om hvornår jeg skal sættes i gang jeg har termin d 28/2. men ellers fik vi af viden at hun er sund og rask men at hun bare er for lille og at de vil tag stilling til om jeg kommer hjem få timer efter fødsel eller flere dage.

Nu glæder vi os bare til at hun kommer ud så vi kan få en "normal" vær dag uden alle de hospitals besøg op og køre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

BigHope13

Kan godt forstå der er lidt blandede følelser. Godt de holder lidt ekstra øje med dig. Men det lyder heldigvis betryggende at hun ellers er sund og rask

Anmeld

13. februar 2013

dukke

BigHope13 skriver:

Kan godt forstå der er lidt blandede følelser. Godt de holder lidt ekstra øje med dig. Men det lyder heldigvis betryggende at hun ellers er sund og rask

Ja det er altid noget at hun er sund og rask ellers ville jeg nok gå helt neden om og hjem

Anmeld

13. februar 2013

Anonym8827

Hm, det er sgu surt at du skal tjekkes så meget, men det skal nok gå al sammen.
Og man ku da håbe at hun lige kunne komme op på de 3000 g. Inde hun kommer ud

Anmeld

13. februar 2013

dukke

Mitallerstørsteønske skriver:

Hm, det er sgu surt at du skal tjekkes så meget, men det skal nok gå al sammen.
Og man ku da håbe at hun lige kunne komme op på de 3000 g. Inde hun kommer ud

Jeg tror nu ikke at kun kommer så højt op i vægt så skulle hun tag 637g på i løbet at de næste 15 dag

Anmeld

14. februar 2013

Anonym8827

Ja selvf. Men det kunne da ha været rart

Men kan hun så godt passe en str. 50?

Anmeld

14. februar 2013

B&J

hvor er det dejligt at læse hun er sund og rask, men hvor er det træls at hun er for lille men mon ikke det hele nok skal gå men dejligt de er så oppe på det og de tjekker dig noget ekstra

Anmeld

14. februar 2013

StudPsyk

Hvor stor var din søn? Jeg tænkte på om det bare er ren genetik, nogen får jo "bare" små børn! Men kan godt forstå det er træls med alle de check og uvisheden

Anmeld

14. februar 2013

dukke

Janne T. skriver:

Hvor stor var din søn? Jeg tænkte på om det bare er ren genetik, nogen får jo "bare" små børn! Men kan godt forstå det er træls med alle de check og uvisheden

Han vejede 3388 g og er født i 41+2 så han var heller ikke en stor baby

Anmeld

14. februar 2013

Anonym8827

Nej, du er jo heller ikke særlig høj, og Thormas er høj og tynd. så hun bliver en lille spinkel tøsse mus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.