Hej piger

I går var jeg til vægt scanning og lægesamtale bagefter og gik der fra og var sku noget sur og ked.
prinsessen har kun tage 86 g på så nu vejer hun 2363 g og er 24 % for lille, jeg havde ellers håbet på at det var sidste scanning vi skulle til før at hun kommer til verden, men nej sådan skulle det ikke være. Efter scanning kom jeg ind og snakkede med en læge og hun sagde at hun ikke ville gøre noget hvad jeg selvfølgelig heller ikke havde regnet
men vi snakket lidt om at jeg ikke har ammede før så nu skal jeg ind og snakke med en om hvordan det er at amme ikke fordi jeg ikke ved hvordan man gør men fordi jeg ikke har ammede Aksel så det skal jeg på fredag
på mandag skal jeg så til JM på tirsdag skal jeg ha scannet flow i navlesnoren og så skal jeg til sidste vægt scanning og lægesamtale d 26/2 for at få af vide hvad der så skal ske og om hvornår jeg skal sættes i gang jeg har termin d 28/2. men ellers fik vi af viden at hun er sund og rask men at hun bare er for lille og at de vil tag stilling til om jeg kommer hjem få timer efter fødsel eller flere dage.
Nu glæder vi os bare til at hun kommer ud så vi kan få en "normal" vær dag uden alle de hospitals besøg op og køre..
Anmeld