Fra pæn pige til strid madamme :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

ChatH

Ja så er dagen idag den hvor vi fik besøg fra en fra forsikringen. Total stodder var mit første indtryk der faktisk hverken sagde bu eller bæ men opremsede alle de ting der kunne skyldes at vi selv havde foråsaget skaden... HMMM!!! IDIOT vi har jo ikke selv sat skimmelsvamp under gulvene! Blev simpelthen så gal at jeg var ved at tude!!!!!
Jeg måtte flere gange gå min vej og jeg kom vist også til at ryste på hovedet af ham flere gang. han var virkelig en klovn. Kasper arbejder jo som tømmer og har en hel del tjek på det der skal ske og hvad man gør, så han spurgte o nogen ting vi egentlig heller ikke fik svar på.
Og i det store hele ville de ikke dække indbo blot husets skade. HMMMM kampen er igang!
Nåh men efter han var gået tog jeg en tude tur og kasper fik en skide balle (helt uden grund I know) og så blev jeg gal. kasper ville snakke med sin chef og jeg ville så efter følgende ringe til forsikringen og spørge hvad de havde gang i!

Jeg har altid hadet at rigne til sådan nogen ting. bliver total tumpe agtig og sige mærkelige ting... meget charmerende!!!!!!
men var så hidssig at jegvar helt kold bag i og fattede knoglen.
efter på den pæneste måde at spørge en dame på hvor lang tid vi skulle vente på endnu en vurdering, hvor jeg hverken havde opgivet adresse eller skades nummer siger hun:
Jamen jeg har snakket med Åge og han har allerede bestilt mikrobiologerne til yderlige prøver og rapporten får jeg i eftermiddag. vi er helt klar over det er en haste sag og vil gøre alt for at vurdere om vi dækker skaden hurtigst muligt.
ØHHHH jamen tak. tror måske han havde fattet at jeg absolut ikke syntes han var okay!
Men nu er der da sat gang i lidt flere ting, så vi må håbe at de ringer idag eller i mandag

Nåh men kan nu erklære mig selv fra en strid madamme fremfor den pæne pige jeg hidtil har været

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

lion

Når det gælder ens forskring tro jeg at det hjælper mere at være en strid madamme end den søde og pæne pige.
Sikken en røv han er, jeg ville nok også ha blevet meget pist på ham.
Skrælde Kasper ud, ja det sker jo især når man er vild sur og den du vil skælde ud ikk er der.

Ja så er kampen vist gået i gang.

Anmeld

19. juni 2009

Karo

Jeg er ked af at høre at ham forsikringsmanden er en idiot, men glad for at høre at der allerede er sat skub i tingene. For sådan noget med svamp, er jo noget man hurtigt vil have ordnet.

Og så er det helt iorden at være strid madamme. Kan også selv være det fra tid til anden.

Anmeld

19. juni 2009

Vingummien

uh kan blive så gal på sådan nogle, er en gang en fra tdc der lagde røret på, fordi jeg hidsede mig op hehe

Forklarede du hende så hvilken idiot der var sendt ud til jer, hvis de kan slippe så gør de alt for det, er simpelhen til grin man betaler så meget til dem og så er de sådan.

Gode du fik snakket med hende i tlf, håber godt nok at de finder ud af noget her rimelig hurtigt el må du sku finde din mørke side frem igen og tage fat i dem, for det der kan ik passe!

Anmeld

19. juni 2009

oo

jeg tror desværre også det betaler sig at være en strid madame, så fortsæt du bare i det spor - men kun overfor forsikringen, ikke din stakkels mand

Anmeld

19. juni 2009

Lilac

SÅDAN!!!

You go girl!!

Anmeld

23. juni 2009

sarahb

det er sgu i orden madam Sådan!!!
Og især over for forsikringen dem skal man virkelig klø på overfor!!!

SEJT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.