Ja så er dagen idag den hvor vi fik besøg fra en fra forsikringen. Total stodder var mit første indtryk der faktisk hverken sagde bu eller bæ men opremsede alle de ting der kunne skyldes at vi selv havde foråsaget skaden... HMMM!!! IDIOT vi har jo ikke selv sat skimmelsvamp under gulvene! Blev simpelthen så gal at jeg var ved at tude!!!!!
Jeg måtte flere gange gå min vej og jeg kom vist også til at ryste på hovedet af ham flere gang. han var virkelig en klovn. Kasper arbejder jo som tømmer og har en hel del tjek på det der skal ske og hvad man gør, så han spurgte o nogen ting vi egentlig heller ikke fik svar på.
Og i det store hele ville de ikke dække indbo blot husets skade. HMMMM kampen er igang!
Nåh men efter han var gået tog jeg en tude tur og kasper fik en skide balle (helt uden grund I know) og så blev jeg gal. kasper ville snakke med sin chef og jeg ville så efter følgende ringe til forsikringen og spørge hvad de havde gang i!
Jeg har altid hadet at rigne til sådan nogen ting. bliver total tumpe agtig og sige mærkelige ting... meget charmerende!!!!!!

men var så hidssig at jegvar helt kold bag i og fattede knoglen.
efter på den pæneste måde at spørge en dame på hvor lang tid vi skulle vente på endnu en vurdering, hvor jeg hverken havde opgivet adresse eller skades nummer siger hun:
Jamen jeg har snakket med Åge og han har allerede bestilt mikrobiologerne til yderlige prøver og rapporten får jeg i eftermiddag. vi er helt klar over det er en haste sag og vil gøre alt for at vurdere om vi dækker skaden hurtigst muligt.
ØHHHH jamen tak. tror måske han havde fattet at jeg absolut ikke syntes han var okay!

Men nu er der da sat gang i lidt flere ting, så vi må håbe at de ringer idag eller i mandag

Nåh men kan nu erklære mig selv fra en strid madamme fremfor den pæne pige jeg hidtil har været
Anmeld