hjælp tøj !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. februar 2013

Christina :-)

Hej håber nogle kan hjælpe jeg er så meget i tvivl jeg skal ha nummer to her til juni min dreng vejede 4010g og var 53 cm og er i tvivl om det dumpt og købe noget i 50 kan ikk huske rigtig fra min søn hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

morethanperfect

mortilelias:-) skriver:

Hej håber nogle kan hjælpe jeg er så meget i tvivl jeg skal ha nummer to her til juni min dreng vejede 4010g og var 53 cm og er i tvivl om det dumpt og købe noget i 50 kan ikk huske rigtig fra min søn hjælp

Se den anden debat der kører

Anmeld

13. februar 2013

Amanda Stage

du kan jo nøjes med et købe et par dele? Det er så træls at komme hjem fra hospitalet og så kun have tøj i str. 56 og 62, når man har fået en lille trold på 3050 g.  Jeg køber i hvert fald str. 50 med det samme, men jeg fylder ikke skabet med det. Jeg ved godt din første var ret stor, men der var også næsten 1,5 kg!! imellem min søster og jeg, så det er ingen garanti. 

Anmeld

13. februar 2013

Christina :-)

Amanda Stage skriver:

du kan jo nøjes med et købe et par dele? Det er så træls at komme hjem fra hospitalet og så kun have tøj i str. 56 og 62, når man har fået en lille trold på 3050 g.  Jeg køber i hvert fald str. 50 med det samme, men jeg fylder ikke skabet med det. Jeg ved godt din første var ret stor, men der var også næsten 1,5 kg!! imellem min søster og jeg, så det er ingen garanti. 

Tak for svar

Anmeld

13. februar 2013

Mom2

mortilelias:-) skriver:

Næsten alle mine veninder rystede på hovedet af mig, fordi jeg købte lidt i str. 50, men bette pigen kom ud og var 3660g og 50cm så hun svømmede i en 56. Hun brugte det dog kun en måneds tid, så havde kun lige en lille smule.

Kan varmt anbefale at købe str 50 brugt, da der er mange som sælger den str uden at det er brugt ret meget. Så rigtig pænt tøj til billige penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.