Vis mig jeres pusleplads :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
8 svar
1 synes godt om
13. februar 2013

lilledittemor

Jeg skal jo til at indrette pusleplads til lillesøster - men jeg ved ikke om vi skal have en puslekommode, eller bare et lille puslebord og så et børneskab.
Det er lidt trængt med plads der hvor det skal stå (walk-in closet værelse), så det skal være praktisk og effektivt, da hun først får sit eget værelse når hun bliver større.

Desværre er den puslekommode jeg har forelsket mig i, er for høj til mig

Så må jeg ikke se jeres? og hvilke smarte ideer i har?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

banana3

Ditte_Marie skriver:

Jeg skal jo til at indrette pusleplads til lillesøster - men jeg ved ikke om vi skal have en puslekommode, eller bare et lille puslebord og så et børneskab.
Det er lidt trængt med plads der hvor det skal stå (walk-in closet værelse), så det skal være praktisk og effektivt, da hun først får sit eget værelse når hun bliver større.

Desværre er den puslekommode jeg har forelsket mig i, for høj til mig

Uhh, jeg lure lige med

Anmeld

13. februar 2013

K&S

Ditte_Marie skriver:

Desværre er den puslekommode jeg har forelsket mig i, for høj til mig

Vi har indtil for 1 måneds tid siden haft en puslekommode, men vi har valgt at købe et klædeskab til Antons værelse og så hænge et Brio væghængt puslebord op på badeværelset 

OG det ville jeg ønske, vi havde gjort fra starten, den fungere SÅ godt 

Anmeld

13. februar 2013

kriknu

lure lige med 

Anmeld

13. februar 2013

sne190810

Her har vi også Brio vægophængt puslebord ude på badeværelses. Det er rigtig dejligt, så er man tæt på vand samt det giver enormt meget plads at man kan klappe det sammen.

Kan klart anbefales

Anmeld

13. februar 2013

lilledittemor

K&S skriver:

Vi har indtil for 1 måneds tid siden haft en puslekommode, men vi har valgt at købe et klædeskab til Antons værelse og så hænge et Brio væghængt puslebord op på badeværelset 

OG det ville jeg ønske, vi havde gjort fra starten, den fungere SÅ godt 

Okay
Bella har et væghængt puslebord og skab på sit værelse - jeg synes det er rart at have det samlet..
Desuden har vi ikke plads på badeværelset

Hvilket skab har han så fået?

Anmeld

13. februar 2013

lilledittemor

sne190810 skriver:

Her har vi også Brio vægophængt puslebord ude på badeværelses. Det er rigtig dejligt, så er man tæt på vand samt det giver enormt meget plads at man kan klappe det sammen.

Kan klart anbefales

Ja, de er super smarte!
Vi har et væghængt til storesøster på hendes værelse
Vi fandt nemlig en god løsning selvom der ikke var vand i nærheden.

Men der er desværre ikke mulighed for at det er på badeværelset..

Det er mere også for opbevaring af tøj og diverse ved puslepladsen

Anmeld

13. februar 2013

K&S

Ditte_Marie skriver:

Okay
Bella har et væghængt puslebord og skab på sit værelse - jeg synes det er rart at have det samlet..
Desuden har vi ikke plads på badeværelset

Hvilket skab har han så fået?

Vi har købt et dobbelt klædeskab fra IKEA - udelukkende med hylder i.

Det er 236 cm høj, så der er næsten ingen luft op til loftet - vi har samme type skab i soveværelset - bare i anden farve 

Anmeld

13. februar 2013

lilledittemor

K&S skriver:

Vi har købt et dobbelt klædeskab fra IKEA - udelukkende med hylder i.

Det er 236 cm høj, så der er næsten ingen luft op til loftet - vi har samme type skab i soveværelset - bare i anden farve 

Smart..

Det er smart at udnytte højden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.