Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min ser ok ud.. Har du prøvet at logge af Og på igen?
Stumpen skriver: Min ser ok ud.. Har du prøvet at logge af Og på igen?
Månsson skriver: Ja syntes jeg har prøvet alt muligt, har os prøvet at skifte browser men intet virker
Ja syntes jeg har prøvet alt muligt, har os prøvet at skifte browser men intet virker
Sært, din tid på babydotdk er nok opbrugt for idag
Månsson skriver: Min forside bliver ikke opdateret.. Jeg kan ikke se nye tråde og alle står som læste, hva kan det skyldes
Min forside bliver ikke opdateret.. Jeg kan ikke se nye tråde og alle står som læste, hva kan det skyldes
Kan det være du er kommet til at trykke så den kun viser din favoritter? Det kom jeg til for noget tid siden og jeg kunne ikke forstå at den ikke opdaterede.
Mom In The Making skriver: Kan det være du er kommet til at trykke så den kun viser din favoritter? Det kom jeg til for noget tid siden og jeg kunne ikke forstå at den ikke opdaterede.
Månsson skriver: Ha ha ha så føler man sig da godt dum. tak for det det var lige der skoen trykker
Ha ha ha så føler man sig da godt dum. tak for det det var lige der skoen trykker
hehe.. det kan ske for en hver. Jeg levede sgu med det i en uge før jeg opdagede det.xD Blev ved med at tænke "hvorfor er baby blevet så kedeligt" haha
Mom In The Making skriver: hehe.. det kan ske for en hver. Jeg levede sgu med det i en uge før jeg opdagede det.xD Blev ved med at tænke "hvorfor er baby blevet så kedeligt" haha
Mom In The Making skriver: De hehe.. det kan ske for en hver. Jeg levede sgu med det i en uge før jeg opdagede det.xD Blev ved med at tænke "hvorfor er baby blevet så kedeligt" haha
De
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128