Jeg vil også være med!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Michala

Hej tidligere navlestrengs-brugere.

Jeg nåede at skrive lidt inde på navlestreng i marts, men min graviditet endte desværre i en SA, og jeg blev nødt til at holde pause herinde fra, da jeg ellers tænkte alt for meget på det. Utroligt så meget at det kan fylde i ens liv at ville være gravid. Men nu skulle den forhåbentlig være god nok, jeg er i hvert fald nået forbi hvor det gik galt sidst, så det giver øget forhåbninger om at det går godt denne gang

Men for pokker da, hvor er det ubehageligt at blive SÅ SULTEN, at man kunne spise hele tiden og føle at kvalmen er der fordi man alligevel ikke ikke spiser nok. Håber da snart at det går over, ellers ruinerer jeg vores madbudget

Håber at det kommer til at køre herinde på baby.dk og at de sidste bliver overbevist om at dette er et godt sted!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

supertrunte30

Hej Michala,

Glad for at din nuværende graviditet går godt. Ved selv hvad det vil sige ikke at have fuldført en graviditet og efterfølgende graviditet er fyld med bekymringer, men men det skal nok lykkedes :-)

Knus Karina

Anmeld

19. juni 2009

Karo

Dejligt at høre at du er gravid igen. Har også selv haft en spontan abort, og det er ikke sjovt.

Kender godt det med at være sulten. Min chef sagde da også da jeg blev gravid, at man har ikke prøvet at være sulten før man har været gravid.

Anmeld

19. juni 2009

lion

Tillykke med graviditeten.
Jeg fandt selv ud af i går jeg er gravid. Jeg har også små kvalme med jeg er ikk rigtig sulten. Hos mig kommer det senere. Så bliver jeg rigitg sulten hele tiden

Anmeld

19. juni 2009

ChatH

IHHH tilykke hvor er det bare skønt!!!

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

Velkommen plads os i flokken fra NS og et STORT TILLYKKE med din graviditet
Hvor langt er du henne nu?

Jeg ønsker uden tvivl det bedste for jer!

Kram fra Rikke

Anmeld

19. juni 2009

Michala

Mange tak!

Jeg er lige gået ind i 8. uge, så terminen ligger indtil videre d. 5. februar, så der er ikke så langt mellem mig og lion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.