Søger ide til en kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
11 svar
1 synes godt om
13. februar 2013

MyLove E

Min søster og jeg vil gerne lave en kage til min anden søster som bliver 20 på mandag

Jeg har købt som tidlige vist en masse ting til at lave kager af. Der i blandt noget chokolade fondant, og noget icing i gul, blå, hvid og grøn..

Den skulle helst laves med chokolade bunde ( jeg skulle købe nogle for min mormor men glemte dem hjemme så måtte købe nogle nye)
I må gerne komme med forslag til fyld

Vi skal helst kun købe ting til kagen og ikke pynten da vi helst bare skulle bruge det vi har..

Hvis nogen har en opskrift på fondant man selv laver ville det være fedt. for vi skal nok også bruge lidt hvid fondant:-)

Hun er ved at uddanne sig landmand med køer...

har i nogle ideer til hvordan den skal se ud ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

I ka lave kage som en grøn John dear traktor, på en brun mark.... 

En grøn mark med køer, og blomster. Og måske en bondemand.

Skumfidus fondant. 15-20 store skumfiduser. 1 spsk neutral olie og 1-2 spk vand. Put det i en skål, i micriovnen. Rør i det til alle skumfiduser er smeltet, det må dog ik koge op. Så røre du flormelis i til det ik klister mere. Ska du bruge pasta farve, ska det i, inden flormelisen! vh stine

Anmeld

13. februar 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

I ka lave kage som en grøn John dear traktor, på en brun mark.... 

En grøn mark med køer, og blomster. Og måske en bondemand.

Skumfidus fondant. 15-20 store skumfiduser. 1 spsk neutral olie og 1-2 spk vand. Put det i en skål, i micriovnen. Rør i det til alle skumfiduser er smeltet, det må dog ik koge op. Så røre du flormelis i til det ik klister mere. Ska du bruge pasta farve, ska det i, inden flormelisen! vh stine

Tak :-):-):-) Hvad er neutral olie??

Anmeld

13. februar 2013

StineW79

Tauf skriver:

Tak :-):-):-) Hvad er neutral olie??

Feks solsikkeolie. Altså en mad olie uden smag! Held og lykke med det! Vh stine

Anmeld

13. februar 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Super tak:-):-) Lige et spørgsmål mere. Vi skal bruge den søndag middag. Kan vi godt ligge den sammen og pynte den lørdag aften:-):-)??

Anmeld

13. februar 2013

StineW79

Tauf skriver:

Super tak:-):-) Lige et spørgsmål mere. Vi skal bruge den søndag middag. Kan vi godt ligge den sammen og pynte den lørdag aften:-):-)??

Det har jeg gjort med de kager jeg har lavet, også dækket dem til, og stillet den i køleskabet til dagen efter! Vh stine

Anmeld

13. februar 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Det har jeg gjort med de kager jeg har lavet, også dækket dem til, og stillet den i køleskabet til dagen efter! Vh stine

Super tak:-):-) Vi prøver os frem:-):-)

Anmeld

13. februar 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Så olivenolie er ikke godt:-)?

Anmeld

13. februar 2013

StineW79

Tauf skriver:

Så olivenolie er ikke godt:-)?

Nej det ka desvære ik bruges! Det må ik smage af noget. Så du ka feks bruge rapsolie eller solsikkeolie! Vh stine

Anmeld

13. februar 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Nej det ka desvære ik bruges! Det må ik smage af noget. Så du ka feks bruge rapsolie eller solsikkeolie! Vh stine

Ok:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.