Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Årh jeg er altså ikke for dygtig til at huske de mavebilleder der, jeg er jo nød til at huske det så jeg kan se om det vokser!
Nå men jeg nåede 15+4 i dag, vægten siger -5 kg. Tager det ikke så tungt da jeg i forvejen er overvægtig
Jeg kan næsten ikke vente til MD-scanningen d. 11/3 , så vi snart kan få af vide hvilket vidunder jeg bære rundt på
Selvom det måske er lidt tidligt, så er jeg konstant opmærksom på om jeg kan mærke en smule - bare en lille bitte smule, men stadig intet held Heldigvis er der maaaaasser er tid endnu til at mærke efter det
Det var lidt herfra - hav en god dag allesammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sikke en super sød mave du har dig jeg mærkede først liv da jeg var i uge 19.....
B&J skriver: sikke en super sød mave du har dig jeg mærkede først liv da jeg var i uge 19.....
Mange tak
Jeg må nok også væbne mig med tålmodighed og vente lidt endnu
Hvor er du fin
Jeg mærkede liv hver dag fra uge 19, så du må nok væbne dig med tålmodighed lidt endnu
Nessie skriver: Hvor er du fin Jeg mærkede liv hver dag fra uge 19, så du må nok væbne dig med tålmodighed lidt endnu
Ja det tror jeg også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128