Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja.. Hvor tyk skal sådan en egentlig være? Der er en i vores lift, som vi har købt brugt, men den er altså ikke ret tyk, så tænker om vi måske skal have fat i en anden der er tykkere?
Hvad er jeres erfaringer??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Martsbaby skriver: Ja.. Hvor tyk skal sådan en egentlig være? Der er en i vores lift, som vi har købt brugt, men den er altså ikke ret tyk, så tænker om vi måske skal have fat i en anden der er tykkere? Hvad er jeres erfaringer??
Valle81 skriver: Vi havde sådan en naturmadras ting købt i BabySam. Den var vel maks 3 cm tyk.Men mine lå faktisk aldrig kun på madrassen, jeg har altid lagt dem ovenpå dynen:0)
Vi havde sådan en naturmadras ting købt i BabySam. Den var vel maks 3 cm tyk.Men mine lå faktisk aldrig kun på madrassen, jeg har altid lagt dem ovenpå dynen:0)
Ja jeg tænker også, at dynen næsten er nødt til at ligge i to lag for overhovedet at kunne være i liften, så han vil jo altid ligge ovenpå dynen
Jeg købte helsemadras fra babysam, den var udmærket Men husker ikke lige hvor tyk den var.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128