Vi kunne ikke lade være...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

IG

1990h skriver:

neej vi købte godt nok meget..

Billederne jeg har lagt op her er også kun et lille udpluk jeg troede bare det var os der var helt bims

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

1990h

IG skriver:

Billederne jeg har lagt op her er også kun et lille udpluk jeg troede bare det var os der var helt bims

det syntes jeg ikke..det da en super anledning når man lige har været til kønsscanning tror da vi købte for 1500+ den dag praktisk tøj og ikke bare frås det skulle jo købes hen af vejen. og vi har da også købt mere efter..men lige den dag hyggede vi bare rigtig meget

var til kønscanning i uge 15..så jeg pillede dog ikke priserne af tøjet indtil jeg havde været til md

Anmeld

13. februar 2013

IG

1990h skriver:

det syntes jeg ikke..det da en super anledning når man lige har været til kønsscanning tror da vi købte for 1500+ den dag praktisk tøj og ikke bare frås det skulle jo købes hen af vejen. og vi har da også købt mere efter..men lige den dag hyggede vi bare rigtig meget

var til kønscanning i uge 15..så jeg pillede dog ikke priserne af tøjet indtil jeg havde været til md

Det lyder meget fornufigt det med at lade prisen sidde på.... jeg er kun 16+6 i dag... har også været til tidlig kønsscanning

Anmeld

13. februar 2013

1990h

IG skriver:

Det lyder meget fornufigt det med at lade prisen sidde på.... jeg er kun 16+6 i dag... har også været til tidlig kønsscanning

jaa vores holdte stik..stadig en pige..men det var bare just in case..

Anmeld

13. februar 2013

IG

1990h skriver:

jaa vores holdte stik..stadig en pige..men det var bare just in case..

Det skulle det da også helst

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

Sikke noget fint tøj

Vi vidste ikke kønnet med vires søn, men da vi fik at vide vi ventede en pige anden gang, måtte jeg virkeliggøre det, da jeg var så vant til drengeting, så måtte også lige ud og købe lidt pigetøj

Stort tillykke med det

Anmeld

13. februar 2013

IG

Maja84 skriver:

Sikke noget fint tøj

Vi vidste ikke kønnet med vires søn, men da vi fik at vide vi ventede en pige anden gang, måtte jeg virkeliggøre det, da jeg var så vant til drengeting, så måtte også lige ud og købe lidt pigetøj

Stort tillykke med det

Mange tak for det

Det kan jeg godt forstå og dejligt med en af hver!

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

IG skriver:

Mange tak for det

Det kan jeg godt forstå og dejligt med en af hver!

Ja bestemt, vi er også meget taknemmelige for at få lov at opleve begge dele, det er jo fantastisk på hver deres måde

Anmeld

14. februar 2013

IG

Maja84 skriver:

Ja bestemt, vi er også meget taknemmelige for at få lov at opleve begge dele, det er jo fantastisk på hver deres måde

Det kunne jeg forestille mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.