Nervøs for indvendig scanning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Aagaard

Hej
Jeg blev scannet indvendig til NF fordi bebs lå med hovedet indad og hun slet ikke kunne komme til at måle længden på hende ordenligt og hun heller ikke kunne komme til at måle nakkefolden ordenligt og det er jo meget vigtigt, idet det er det hele scanningen går ud på.

Hun scannede først udvendigt, men kunne altså ikke komme til at se baby ordenligt og sagde så at hun gerne ville scanne indvendigt.
Jeg fik et tæppe over benene og skulle bare sætte føderne i underlaget(briksen). Gele på dibidutten (jep - den ligner en dildo lidt) og så lige så stille op indunder tæppet (hun kikkede slet ikke) og straks kom de fineste billeder af baby frem og hun kunne få målt nakkefold og længde og det hele.

Men mon ikke at hvis din livmoder ikke ligger tilbagelænet (hun mente det var noget af årsagen til at hun ikke kunne se bebs så godt udefra), så er der gode muligheder for at du slet ikke behøver at bliver scannet indvendigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Clisolka

Jeg går lige imod strømmen  Jeg fik en indvendig scanning til NF med min datter. De vil altid starte med at scanne udvendigt, men pga. min datter drillede, så valgte hun at scanne mig indvendigt, så hun kunne få et bedre overblik 

Det er bestemt ikke noget du skal være nervøs for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.