Hej Anja,
jo for søren! Jeg synes det er meget meget anderledes at være gravid her 2. gang! Det er som om, jeg slet ikke kan følge med. Jeg synes tiden løber afsted, hvorimod sidste gang, gik jeg bare spændt og ventede, og syntes ikke helt, at tiden gå hurtigt nok 
Og som du selv skriver, så var det meget ukendt første gang. Man vidste ikke rigtigt, hvad der ventede en. Jeg kan huske med Marcus, at jeg havde mange lyserøde forventninger til det at blive mor. De lyserøde forventninger har jeg ikke denne gang. Det er nogle mere realistiske forventninger. Jeg glæder mig lige så meget, men følelsen er helt klart anderledes. Hvordan oplever du det?
Tjah, jeg skal selvf. ikke kunne sige, om jeg vil glemme det, når vi kommer så langt. Men jeg håber lidt, at det kan lade sig gøre
Jeg har nemlig opgså hørt, at det skulle være super behangeligt. Jeg har også hørt, at det skulle være med blidt for baby at komme ud i verden på den måde.
Jeg grinede dog lidt, da jeg så Tues reaktion på det. Han så HELT forskrækket ud og sagde: "I VAND!!!" Jamen er det ikke farligt?!" Jeg tror, han var bange for, at baby kan drukne, hihi. Men som jeg sagde til ham, så ligger baby jo altså i vand nu
Hjemme hos os, er det det farmand, der er "hønemor" hihi 
Anmeld