HJÆLP de veer, tager snart livet af mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. februar 2013

Mariajny

Hej..
Jeg er i dag 41+0, jeg har siden natten mellem lørdag og søndag haft veer. veerne kommer hyppigt mellem 2-7 minutters mellemrum, og var 1-1½ minut.
Jeg var på fødegangen Søndag, min livmorhals var væk, og jeg var en cm åben, igen i går var jeg på fødegangen, da min jordmoder synes jeg enten skulle have løsnet hinder, eller have noget at sove på.
Tingene forneden havde ikke ændret sig (dvs at veerne jeg har ikke gør noget godt) Jeg fik en coctail piller, og en indsprøjtning som skulle tage veerne..
Veerne forsvandt ikke, men det var dog til at holde ud, i går aftes kom de igen med fuld styrke, og jeg har igen ikke sovet.
Jeg ønsker mig sådan et kejsersnit nu..... JEG ER TOLTAL GRÆDEFÆRDIG..

Nogen der har oplevet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

tarkoflen

Uhh det lyder hårdt!

Du bliver vel meget snart sat i gang, hvis der ikke sker noget, gør du ikke?

Hvis du ikke sover og har rigtig ondt, så ville jeg altså insistere på, at blive sat i gang! Har en veninde, der havde veer i tre dage, hvor Thisted sygehus ikke ville høre på hende, og det endte med en meget voldsom fødsel, hvor hendes lille dreng heldigvis havde det godt, men min veninde mistede rigtig meget blod og fik en transfusion, fordi hendes livmoder havde været på overarbejde i tre dage, og slet ikke kunne trække sig sammen!

Det er slet ikke for at skræmme dig, men vil bare sige, at du skal lytte til din krop og mærke efter de signaler den sender!

Jeg for en forhåbentlig snarlig fødsel

Anmeld

13. februar 2013

Kay

jeg gik i 8 dage med "små veer" der var alt imellem 5 min og 60 min. i mellem... da jeg havde gået sådan i 7 dage gik min yderste fosterhinde og jeg var inde til tjek... der var nesten ingen livmorhals tilbage og jeg var 3 cm åben...  jordmoren var oppe og mærke men der var ik videre gang i det så jeg kom hjem igen...

den nat fik jeg rigtig voldsomme veer... og fødte vores datter inden der var gået 6 timer fra den første kraftige vee... gik fra 6 cm åben til 10 cm på en time...

dagen efter fødslen mødte jeg den jordmor der havde undersøgt mig, og hun fortlate at hun havde en fornemmelse af at vores pige stod lidt skævt og derfor fik jeg de små veer der åbnede lidt men ellers ik gjorde det vilde... så da hun havde undersøgt mig havde hun skubbet hende længere op og "fri" fra at sidde fast der hvor hun sad skævt...

er så lykkelig over hun havde gjort det... selvom hhun ik fortalte hun gjorde det hun ville ik sige noget for ik at skuffe mig hvis det ik virkede

Anmeld

13. februar 2013

Mariajny

tarkoflen skriver:

Uhh det lyder hårdt!

Du bliver vel meget snart sat i gang, hvis der ikke sker noget, gør du ikke?

Hvis du ikke sover og har rigtig ondt, så ville jeg altså insistere på, at blive sat i gang! Har en veninde, der havde veer i tre dage, hvor Thisted sygehus ikke ville høre på hende, og det endte med en meget voldsom fødsel, hvor hendes lille dreng heldigvis havde det godt, men min veninde mistede rigtig meget blod og fik en transfusion, fordi hendes livmoder havde været på overarbejde i tre dage, og slet ikke kunne trække sig sammen!

Det er slet ikke for at skræmme dig, men vil bare sige, at du skal lytte til din krop og mærke efter de signaler den sender!

Jeg for en forhåbentlig snarlig fødsel

puhaa en oplevelse!!!
lige nu ønsker jeg blot et KEJSERSNIT..........

Anmeld

13. februar 2013

Isabella_mor

JA... det har jeg desværre.. jeg havde slemme veer i 3½ døgn før jeg fik min søn ud. (ved AKS)

varmepuder, om på alle 4 og vrik med hofterne... et varmt bad. det er SÅ trælst når der ikke sker noget for neden.. 

jeg oplevede dog ikke at få en sprøjte til at stoppe veerne, det er da også underlig du fik det, da du er så langt henne??!!

men held og lykke til. og så håber jeg at du ikke skal ligge så lang tid som jeg gjorde. det ønsker jeg slet ikke for nogen.

Anmeld

13. februar 2013

Mariajny

Isabella_mor skriver:

JA... det har jeg desværre.. jeg havde slemme veer i 3½ døgn før jeg fik min søn ud. (ved AKS)

varmepuder, om på alle 4 og vrik med hofterne... et varmt bad. det er SÅ trælst når der ikke sker noget for neden.. 

jeg oplevede dog ikke at få en sprøjte til at stoppe veerne, det er da også underlig du fik det, da du er så langt henne??!!

men held og lykke til. og så håber jeg at du ikke skal ligge så lang tid som jeg gjorde. det ønsker jeg slet ikke for nogen.

hvorfor endte det med AKS ???
Jeg har prøve varmepude, bad osv. intet hjælper eller bare lindre en smule..

Anmeld

13. februar 2013

Isabella_mor

Mariajny skriver:

hvorfor endte det med AKS ???
Jeg har prøve varmepude, bad osv. intet hjælper eller bare lindre en smule..

fordi jeg kun åbnede mig 7 cm. og de mente ikke at det var forsvarligt at presse.. og så fordi at min søn lå med hovedet på en mærkelig måde... 

fostervandet var grønt osv... så derfor blev vi enige om at det var den sidste udvej..

Anmeld

13. februar 2013

Mariajny

Isabella_mor skriver:

fordi jeg kun åbnede mig 7 cm. og de mente ikke at det var forsvarligt at presse.. og så fordi at min søn lå med hovedet på en mærkelig måde... 

fostervandet var grønt osv... så derfor blev vi enige om at det var den sidste udvej..

ja okay.. det har da været noget af en fødsel.. puhaa

Anmeld

13. februar 2013

Isabella_mor

Mariajny skriver:

ja okay.. det har da været noget af en fødsel.. puhaa

Ja.. det var det også... 

men jeg håber da ikke at der går forfærdelig lang tid før du får dit guld i armene..

Anmeld

14. februar 2013

Kamilla-m

Mariajny skriver:

puhaa en oplevelse!!!
lige nu ønsker jeg blot et KEJSERSNIT..........

jeg er lige nøjagtig i samme båd som dig, bortset fra jeg ikke er gået over tid .
- jeg skal også føde i aalborg, og har faks termin lørdag. Men jeg har også haft snydeveer/stærke plukveer i en uge nu!
jeg har samtale på fredag om PKS i stedet for alm fødsel, fordi at jeg ikke kan holde det her ud mere

MEN - jeg har nu siden i går aftes haft stæææææææææææærke veer, også så jeg virkelig IKKE er i tvivl om at nu er vores lille pige på vej..
siden igår morges har jeg sovet 2 timer, og jeg er TRÆT! vi kører til aalborg når vi har afleveret børnene i dagpleje og børnehave..
håber snart du også går rigtig i gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.