Har i læst artiklen på eb.dk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
19 svar
14 synes godt om
13. februar 2013

christina92

Jeg har lige siddet og læst nyheder og faldt jo så over denne artikel:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/videnskab_og_teknik/article1919185.ece

Og nu bliver jeg da hel nervøs, eller hvertfald forvirret og i tvivl.

Jeg har jo taget beslutningen at fortsætte amningen på fuldtid så længe som muligt da jeg har været overbevist om det var det bedste både for mig og lille tigeren. Hun er 4½ måned

Hvad tænker I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

LRJ

christina92 skriver:

Jeg har jo taget beslutningen at fortsætte amningen på fuldtid så længe som muligt da jeg har været overbevist om det var det bedste både for mig og lille tigeren. Hun er 4½ måned

Hvad tænker I??

Uanset hvad nye forskninger siger, vil jeg altid spørger min sp og så følge hendes råd

Anmeld

13. februar 2013

baby012

christina92 skriver:

Hvad tænker I??

Fuld ammede i seks måneder .. 

(Dog tilskud af D-dråber og jern) 

min datter fejler ikke noget  

Anmeld

13. februar 2013

Drømme

christina92 skriver:

Hvad tænker I??

Tja, det kan da måske forklare et appetitspring, men jeg ville ikke starte på at supplere med andet når barnet er så lille :/

vi startede med en smule modermælkserstatning og grød da min datter var lidt over 5 måneder. Der virkede hun klar, og jeg skulle starte i skole da hun var 6 måneder, så det var så godt som perfekt i hvert fald for os og vores pige..

Anmeld

13. februar 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
at BT ikke ligefrem er det rigtige sted at søge den form for information, de ikke ligefrem så troværdige og jeg ville ikke handle på det personligt plus i bunden står der at de ikke ved om det faldende B12 niveau har nogen sundheds mæssig betydning.

Det vil da undre mig hvis naturen er skabt til at kunne skade os selv eller hvis børn, min søn ville ikke spise før han var godt ni mdr, men så kom han også efter det og det ville da undre mig at det ville være til skade for ham at amme.

Anmeld

13. februar 2013

Valle81

Uanset anbefalinger osv. så ville jeg udelukkende kigge på mit barn. Hvis mit barn som 4 måneder virkede til at være mere sulten end hvad godt er, så ville jeg til enhver tid begynde på mad. Hvis ikke der var yderligere indikationer for at begynde på mad, så ville jeg vente.

Ingen børn er ens, forældre eller holdninger er ens. Vi er alle forskellige, og det er KUN anbefalinger. Enhver forældre gør....som udgangspunkt....det de synes virker rigtigt for lige netop deres barn.

Anmeld

13. februar 2013

Isabella_mor

nu begyder de fleste børn jo at få grød eller andet føde når de bliver 4 mdr. som regel... 

Anmeld

13. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vil også sige følg hvad du/I føler er det bedste for Jer...

ville ønske vi havde stolet mere på os selv da SP prøvede at tvinge mad i vores søn fordi han ikke fulgte hendes skala som hun ville have han skulle....

Anmeld

13. februar 2013

christina92

Jeg er hel enig i det mange af jer skriver med at vi skal gøre hvad der er bedst for os, og fungere herhjemme. men bliver bare så pokkers i tvivl og nervøs. Jeg er 1. gangs mor og de andre mødre i min familie har aldrig ammet ret længe, så der er ingen jeg kan gå til, og de synes i forvejen det er mega mærkeligt næsten at være ond mod lille tiger at jeg ikke vil begynde på grød endnu, og nu med den artikel så bliver jeg jo endnu mere forvirret....

Hader den der usikkerhed der for en til at tvivle på sig selv som mor.

Anmeld

13. februar 2013

christina92

Isabella_mor skriver:

nu begyder de fleste børn jo at få grød eller andet føde når de bliver 4 mdr. som regel... 

Ja men det er vi bare ikke klar til herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.