Skal tisse næsten hver time og ubehag i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
5 svar
1 synes godt om
13. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej med jer.

Jeg har haft sådan noget ubehag i underlivet nu en 10 dages tid og jeg er blevet urintestet og der var ingenting galt. Jeg er også blevet testet for klamydia og blærebetændelse men der er intet galt.

Ubehag i form at at det føles ubehageligt men gør ikke ondt på samme måde som blærebetændelse gør.

Samtidig med dette vil jeg jo rigtig gerne bli gravid, så jeg håber jo det er det der er galt. Og jeg skal have min mens om 2 dage og tog en graviditetstest i går, men den var negativ.

Har i nogle ideer om hvad det mon kan være der er anderledes i min krop ? Derudover er jeg begyndt at spise om aftenen/ natten, jeg har vildt meget lyst til mad .... men hvis jeg nu var gravid, så begynder alt dette ikke så tidlig, vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Anonym trådstarter

13. februar 2013

Amanda Stage

Anonym skriver:

Hej med jer.

Jeg har haft sådan noget ubehag i underlivet nu en 10 dages tid og jeg er blevet urintestet og der var ingenting galt. Jeg er også blevet testet for klamydia og blærebetændelse men der er intet galt.

Ubehag i form at at det føles ubehageligt men gør ikke ondt på samme måde som blærebetændelse gør.

Samtidig med dette vil jeg jo rigtig gerne bli gravid, så jeg håber jo det er det der er galt. Og jeg skal have min mens om 2 dage og tog en graviditetstest i går, men den var negativ.

Har i nogle ideer om hvad det mon kan være der er anderledes i min krop ? Derudover er jeg begyndt at spise om aftenen/ natten, jeg har vildt meget lyst til mad .... men hvis jeg nu var gravid, så begynder alt dette ikke så tidlig, vel?

Det kan godt begynde så tidligt. Det eneste du kan er at vente med at teste. 

Anmeld

14. februar 2013

Hailiesmom11

Min madlyst gik amok fra uge 3-6 så jo det kan godt begynde så tidligt..
Tjek evt på nettet hvis du er gravid hvor langt du så er henne med en terminsberegner

Anmeld

14. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det lyder som blærebetændelse, selvom du skriver det mærker anderledes end "normalt" Så syntes du sku blive tjekket alligevel! Vh stine

Anmeld

14. februar 2013

Silas <3

Jeg havde det også sådan og spurgte til råds her og et andet sted. Alle sagde de var sikre på blærebetændelse.... Men da jeg kom til lægen fandt de ud af at jeg var gravid og jeg er i dag 7+3  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.