Får jeg et nerve sammenbrud idag.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Vingummien

Frank er jo ved at orden min computer med at instalerre ting osv på den.
Han er nu taget ned for at hente hans datter og sagde så at jeg godt kunne bruge den skulle bare vide den var lidt langsom imens den kørte med alt det der.
Det er så fint nok.

Tager så min computer og opdager til min rædsel at alt er væk på den, min mappe med billeder af EMIL!!!!

ringer til ham og tænder helt af fordi han lovede at der ik vil ske noget med dem, og så siger han at når den bliver genstartet så er det normalt igen.,...

Tror bare ik på det, går helt amok hvis alle billeder fra Emil blev føt og så til nu er væk, fuldstændig i komma går jeg i. Var over 1500 og de kan sgu ik erstattes!!

Håber for hans liv han har ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

lion

Undskyld griner lidt af dig. For jeg kan bare forstille mig dig være efter Frank.
Men jeg vil give dig ret, de billeder har bare at være der når du genstarter compurteren igen.

Jeg har sat alle billederne af Cassandra over på en 16 gb usb stik. Så bliver de ikk væk.

Anmeld

19. juni 2009

Vingummien

Go ide hehe, problemet er bare at sidst jeg lage dem et sted for at de ik blev væk, forsvnadt de bare derfra, så Frank skulle gøre alt muligt for at få dem frem igen, nøj jeg havde nerver dengang.

Tror ik det er færste gang jeg skal efter ham så

Anmeld

19. juni 2009

supertrunte30

Vil give lion ret...det er en god ide at gemme billederne på en seperat enhed, så du har dem i backup.

*Krydser fingre for at alt er som det skal være*

Anmeld

19. juni 2009

Karo

Godt jeg ikke er Frank

Jeg ville nok heller ikke være i det bedste humør hvis alle mine billeder af Marcus forsvandt. Håber virkeligt for dig at han kan finde dem frem, men hvis ikke har du så ikke en masse liggende på ns?

Anmeld

19. juni 2009

Vingummien

Jov det har jeg da også herinde, men er ik dem alle jo hehe. Så vil siden være så langsom hvis jeg lagde alle mine billeder ind

Anmeld

19. juni 2009

TbCp

Jeg mistede stort set alle billeder af Liva fra november 2007. Jeg var grædefærdig
Efter det har jeg gemt alle billeder på cd'er + på en server vi har stående, skal bare ikke risikere det sker igen.

Håber dine billeder er der når computeren bliver genstartet

Anmeld

19. juni 2009

Lilac

ej, håber virkelig ikke de er væk!!!!! får det helt dårligt, må hellere få lavet back-up af vores!!! Er spændt på at høre om de er væk eller ej!

Anmeld

19. juni 2009

ChatH

EJ HVOR FORFÆRDELIGT!!!!
Må også hellere få lavet en backup af vores også

Anmeld

19. juni 2009

Michala

Det er helt sikkert noget af det værste der kan ske. Men jeg krydser også fingre
for at der ikke er noget galt! Hvis det værste nu skulle være ude, må du håbe at han er lidt god til computerprogrammer, for min kæreste reddet mig i december, da min opgave forsvandt to dage før aflevering. Det kostede mig så 360 kr. men programmet kunne finde ALT der tidligere blev slettet på computeren- bare så du ved at man kan finde det igen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.