Heej de damer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2013

banana3

Jeg vil da lige høre hvor mange af jer der ved hvad der gemmer sig i maven her venter vi en lille lækker dreng! Jeg glæder mig helt vildt! Er lige gået ind i uge 17, tiden går bare SÅ hurtig synes jeg.. Glæder mig til at komme til MD-scanning, nogen af jer der har været det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

mth1987

banana3 skriver:

Jeg vil da lige høre hvor mange af jer der ved hvad der gemmer sig i maven her venter vi en lille lækker dreng! Jeg glæder mig helt vildt! Er lige gået ind i uge 17, tiden går bare SÅ hurtig synes jeg.. Glæder mig til at komme til MD-scanning, nogen af jer der har været det?

her ved vi ikk kønnet endnu. Det var faktisk meningen at vi sku vente til fødslen men vi vil godt ha det af vide nu. Så vi venter spændt på md i næste måned jeg 15+2 i dag så varer jo lidt, men jeg synes da at tiden snegler sig afsted  

måske fordi jeg har døjet med megen kvalme siden dec så nu vil jeg bare godt snart være fri

Anmeld

13. februar 2013

banana3

mth1987 skriver:

her ved vi ikk kønnet endnu. Det var faktisk meningen at vi sku vente til fødslen men vi vil godt ha det af vide nu. Så vi venter spændt på md i næste måned jeg 15+2 i dag så varer jo lidt, men jeg synes da at tiden snegler sig afsted  

måske fordi jeg har døjet med megen kvalme siden dec så nu vil jeg bare godt snart være fri

Puha, det har jeg heldigvis sluppet for! Jeg har ikke haft nogen som helst former for tegn på graviditet.. Det helt vildt så at se han ligger derinde, når jeg ikke mærker noget fysisk eller har følelsen psykisk det kommer nok når maven kommer
Glæder mig til at gøre hvad der gemmer sig i din mave

Anmeld

13. februar 2013

mth1987

banana3 skriver:

Puha, det har jeg heldigvis sluppet for! Jeg har ikke haft nogen som helst former for tegn på graviditet.. Det helt vildt så at se han ligger derinde, når jeg ikke mærker noget fysisk eller har følelsen psykisk det kommer nok når maven kommer
Glæder mig til at gøre hvad der gemmer sig i din mave

Misundelse er en grim ting men øv hvor er det snyd jeg har intet mod graviditets gener som øget tissetrang, bækkenløsning osv men kvalme det magter jeg ikk. Men har også varet længe nu og var slemt i starten med indlæggelse også. 

Så en pause ville være rart så jeg ku nyde at være gravid og så jeg kan passe mit studie igen.

jamen jeg lover at komme med en opdatering hvis bebs ligger ordentligt, men vi tror det er en pige mere.

ja kan godt forstå det må være lidt surrealistisk uden tegn på det og så kun se det på skærmen. I det hele taget er det bare en speciel følelse af at se sit barn på den skærm

Anmeld

13. februar 2013

SaraL

Her kender vi heller ikke kønnet endnu men skal til MD-scanning på mandag, glæder mig så meget! Det bliver så spændende at få kønnet at vide, så skal jeg endelig shoppe babytøj er forresten 19+5 i dag, tiden flyver bare afsted! Hvornår skal du til MD-scanning?

Anmeld

13. marts 2013

Lund18

Vi kender heller ikke kønnet endnu, men det gør vi forhåbentlig på fredag

Jeg er 20+4 idag, og syntes også bare tiden flyver afsted, jeg havde dog kvlame i den første tid, men nu er de eneste tegn på graviditet spark fra mavsen også skal jeg konstant tisse, hehe,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.