30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Min lille mand på 20 mdr vil bare ikke lægge sig til at sove. Det har stået på i 3 uger nu. Lægger ham altid kl 19 med faste puteritualer osv. Når han ikke har sovet til middag er der ingen problemer og han er tilpas træt kl 19 men har han bare sovet en time til middag sover han ikke før kl 21! Han sover altid mellem 1 og 3 timer til middag i vuggeren, og ja først mellem 21 og 22 om aftenen. Han vågner flere gange hver nat og har altid gjort det. Men det er simpelhen så drænene at man skal ind til ham en million gange i de to timer det tager at lægge han HVER aften. Har sådan brug for en time eller to for mig selv om aftenen men det for jeg bare aldrig for tiden. Vuggeren forslår han skal puttes kl 21 i stedet for, men synes bare det er meget sent for sådan en lille fyr. Er der nogen tigerspring eller lign i denne alder mon? Andre som er i, eller har været i samme dilemma med børn mellem 1,5 og 2 år? Erfaringer og gode råd modtages med kyshånd
Anmeld