Lund18 skriver:
Lidt undren fra en 1. gangs gravid..
Jeg havde inden graviditeten nærmeste ALDRIG bumser og urenheder. Hvis det kom var det lige inden mens.
Men nu her i 16+3 har jeg konstant bumser, og især MEGET synlige steder i hovedet!
Hvorfor?? Det er ikke fordi jeg sveder mere end jeg plejer, nærmest modsat jeg er rigtig kuldeskær og fryser i det frost vejr vi har nu.
og så lige en lille ting mere, er der noget om de rygter der siger at man muligvis veter sig en pige når man får flere urenheder i graviditeten... ? 
Det er hormonerne der smadre din hud.. Det samme er sket her, jeg har f.eks. ALDRIG haft en eneste bums på ryggen eller i nakken, nu er jeg helt spættet med små bumser som faktisk ikke engang kan gøres noget ved..
Dertil har jeg også rigtig mange i ansigtet, og der plejede jeg førhen heller ikke at have ret mange, måske en enkelt engang imellem, men nu er der større sandsynlighed for, at jeg har 3 nye når jeg vågner op om morgenen end at der slet ingen er..
Jeg satser på, at det forsvinder når alle graviditetshormonerne er ude af kroppen igen.. 
Og jeg venter altså en dreng, så den holder ikke her med mange bumser = pige 
Anmeld