Tv kiggeri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2013

Miss BananaHammock

Jeg sad og surfede på Netflix og fandt et sødt program for børn (backyardians) satte det på og I kan tro at Alexander blev fokuseret. Han pludrede og virkede til at holde koncentrationen om programmet i 10min Har I oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Astrid P

Ej, hvor vildt... Det troede jeg slet ikke de kunne endnu?

Anmeld

12. februar 2013

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Ej, hvor vildt... Det troede jeg slet ikke de kunne endnu?

Fik vist også skrevet det som om han så tv mente alt han betragter tv'et og lyset/farverne (hvis han ser dem endnu) og hører musikken. Han falder generelt rigtig hurtigt til ro ved musik.

Anmeld

12. februar 2013

Astrid P

Miss BananaHammock skriver:

Fik vist også skrevet det som om han så tv mente alt han betragter tv'et og lyset/farverne (hvis han ser dem endnu) og hører musikken. Han falder generelt rigtig hurtigt til ro ved musik.

Daimi har overhovedet ikke vist skyggen af interesse for vores TV, men hun er glad for at høre musik...

Anmeld

12. februar 2013

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Daimi har overhovedet ikke vist skyggen af interesse for vores TV, men hun er glad for at høre musik...

Det er også først idag det er sket. Oveni har han været mega pyller idag - så mon ikke vi oplever et tigerspring
Det program jeg har fundet er med stille baggrund også bevæger figurerne sig. Har hørt at de som så små har svært ved at se det vi ser pga de mange billedskift. Alexander har heller ingen interesse når jeg sidder og ser "normalt" tv.

Teletubbies skulle også være godt!

Anmeld

14. februar 2013

Enirt

Miss BananaHammock skriver:

Jeg sad og surfede på Netflix og fandt et sødt program for børn (backyardians) satte det på og I kan tro at Alexander blev fokuseret. Han pludrede og virkede til at holde koncentrationen om programmet i 10min Har I oplevet det?

Nej ikke lige det, men igår opdagede Magnus sig selv i spejlet på aktivitets tæppet og hold da op hvor der blev pludret prøv bare at se:

http://www.youtube.com/watch?v=gXqJldVW9as&feature=youtu.be

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.