Idag når Martin kommer hjem, køre vi mod sjællands odde hvor vi jo skal til sommerfest i weekenden.Jeg glæder mig enormt meget, da det bliver rigtigt hyggeligt, og så syndes jeg det er rigtigt godt át det er tilrettelagt på den måde at man sagtens kan have børn med.

Men over i glæden er der også et lille skår. Nemmelig Martins fætter og hans kæreste. De har en datter der er 6 uger yngre end Marcus og de skal bare lave problemer ud af alt. Da jeg blev gravid med Marcus ventede vi med at fortælle det til jeg var 12 uger henne da vi gerne ville være sikre på at alt var ok. Bedsteforældrene vidste det dog før, da de uden problemer ville kunne se at jeg opførte mig anderledes. Samme dag som bedsteforældrene ringede rundt og fortalte at jeg var gravid fandt fætteren og kæresten ud af at de også var gravide. Det skal lige siges at de havde prøvet i rigtig lang tid og at de tilsidst blev gravide efter at have fået lidt hjælp. Så det var jo alletiders. Kæresten ringer så rundt til famillien og fortæller de gode nyheder. Til Martins mormor og morfar siger hun så, at tænk at HUN skulle levere det første oldebarn. De kunne jo så fortælle at jeg også var gravid og at jeg var 7 uger længere henne end hende. Nu har jeg ikke selv hørt hende sige det, men efter hvad jeg har hørt skulle hun være blevet fornærmet over at jeg også var gravid og have sagt en masse grimme ting om Martin og mig. Siden der har alt været et problem, og hver gang vi mødes skal hun altid få hende og deres datter til at lyde perfekt, og vil kun tale om sig sel og hende famillie. Og så er det da ikke særligt rat at vøre gravid og så skulle have problemer ud af alt.
Sidst vi var samlet sat Martins mor og jeg og hørte på alt de dyre tøj hun havde købt til datteren. Jeg gidder ikke høre på sådan noget, for selv køber jeg det tøj jeg syndes der er pænt og ikke det som har et bestemt mærke. Fætteres famillie har mange venner som er sådan nogle overklasse løg og Martins mor siger at de ofte går i hvidt tøj. derfor har hun sendt et sæt tøj over til Marcus som han skal have på i weekende, for dermed at håbe på at det muligvis for kæresten til at holde sin mund. Nu er det ikke dyrt mærke tøj, men tøj fra Martins mors forretning (Benetton) men syndes nu stadig det er pænt.
Men jeg har nu tænkt mig at undgå fætteren og kæresten så godt som muligt.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld