Smart tøj til 8årig dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. februar 2013

Orkideén

Hej med jer. Jeg er ny herinde, men håber I vil være behjælpelige alligevel :-)

Min søde kæreste har en søn på 8 år, og jeg vil egentlig gerne købe noget smart tøj til ham. Men helt ærligt, så har jeg ingen anelse om, hvilke mærker der findes (udover H&M, Hollys, Name it og Hummel). Hvad er smart til en dreng på 8 år?

Håber i vil hjælpe! 

Hilsner fra Orkideén :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

helle85

Orkideén skriver:

Min søde kæreste har en søn på 8 år, og jeg vil egentlig gerne købe noget smart tøj til ham. Men helt ærligt, så har jeg ingen anelse om, hvilke mærker der findes (udover H&M, Hollys, Name it og Hummel). Hvad er smart til en dreng på 8 år?

Håber i vil hjælpe! 

der er noget der hedder hound, koin, d-xel det er nogen af de mærker jeg kender og godt kan li til den alder. her er en side med tøj håber det kan bruges

http://www.smartkids.dk/tweens#currentCatalog=[cat egory]&parentCategory=[5125]&sort=[LatestO ffers]&pageSize=[45]&gender=&price= [13,800]&level=

Anmeld

12. februar 2013

wamse

Orkideén skriver:

Håber i vil hjælpe! 

Jeg plejer ikke at gå efter mærke, men mere efter, om tøjet er fedt og rart at have på

Er det vigtigt for jer, at det er mærketøj?

Anmeld

12. februar 2013

Orkideén

det er overhovedet ikke vigtigt om det er "mærketøj", men nu når jeg ikke rigtig ved hvad der findes af mærker, så ville jeg høre om hvilke I foretrækker frem for andre, og så kan jeg få kendskab til nogle flere mærker :-) 

Tak for svar.

Anmeld

12. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Orkideén skriver:

Håber i vil hjælpe! 

Jeg kan anbefale kulör! Det køber jeg altid til min søn. 

Anmeld

12. februar 2013

aya-zia

Orkideén skriver:

Håber i vil hjælpe! 

kig her...

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.472753112785095.108733.407644209295986&type=3

Anmeld

12. februar 2013

Pigent

Jeg synes de har meget smart tøj på 

http://www.smartkids.dk/

Anmeld

14. februar 2013

Lone Jakobsen

jeg har selv en dreng på 8 og er vild med tøj fra name it. det er ikke specielt dyrt, men synes tøjet er rigtigt lækkert og slidstærkt.

ellers køber jeg ofte på www.shopoutlet.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.