Stemte det overens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2013

FF

malliebooh skriver:

Interessant Ja der er vist lidt tid endnu

Hehe

jaa lidt 10 uger.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

AnthonsMor

malliebooh skriver:

Bare sådan for sjov

Jeg har 3 gange drømt at det blev en pige og flere mener også at det bliver pige. Der er ikke en eneste endnu der har sagt dreng. Jeg er selv stort i tvivl

Hvis I da har drømt om køn, stemte det så også overens i sidste ende?

Jeg har stemt blankt.. Jeg har aldrig haft en drøm hvor jeg kunne se hvad køn min baby var.. Hverken på tøjet, håret eller noget som helst.. Så jeg har en neutral baby i min underbevidsthed, men vi venter os en dreng

Dog har jeg hele tiden "håbet" på, at det ville blive en dreng, fordi HELE min familie faktisk har lavet piger i første forsøg, så det var lidt sjovt at det så faktisk var en dreng da vi var til scanning, nu må vi jo så se om han har ændret mening siden

Anmeld

12. februar 2013

Bertris

malliebooh skriver:

Bare sådan for sjov

Jeg har 3 gange drømt at det blev en pige og flere mener også at det bliver pige. Der er ikke en eneste endnu der har sagt dreng. Jeg er selv stort i tvivl

Jeg havde en drøm temmelig tidligt hvor jeg drømte vi havde en datter der hed Tina, dog kunne jeg ikke finde på at kalde min datter Tina, men de har ved tre scanninger sagt det er en pige

havde dog en mavefornemmelse af at det var en dreng efter nf

Anmeld

12. februar 2013

bubba

malliebooh skriver:

Bare sådan for sjov

Har hele livet drømt at jeg ville få en dreng først, men jeg venter altså en dejlig prinsesse til april :-)

Anmeld

12. februar 2013

Miss Church

malliebooh skriver:

Bare sådan for sjov

Jeg har både drømt om drenge og piger  

Har sågar drømt at min baby var en saks  Haha

Anmeld

12. februar 2013

Benjamins'mor

Drømte pige, fik en dreng.

Denne gang ved jeg ikke helt, om dagen tænker jeg dreng, om natten drømmer jeg pige.

Anmeld

12. februar 2013

Muhmi

Har begge gange haft en stærk fornemmelse af at det var drenge og det har været drenge begge gange

Anmeld

12. februar 2013

Clisolka

Bare sådan for sjov

Jeg drømte flere gange i min graviditet om en lille pige der blev væk, og jeg kunne aldrig finde hende. Jeg havde selv på fornemmelsen at jeg ventede en dreng, men scanningen sagde en pige - og vi fik en pige 

I denne graviditet har jeg ikke en fornemmelse endnu - bare barnet er sundt og rask, så er jeg glad 

Anmeld

12. februar 2013

Frejsmor

Jeg drømte jeg fik en dreng(godt nok var han nærmere 10mdr og gigantisk stor da han kom ud )

Og jeg fik min dejlige søn ca. 8 mdr. senere - jeg drømte faktisk at jeg var gravid/fødte, meget kort tid før jeg testede positiv dengang..

Jeg kunne godt være tilbøjeligt(en lille bitte smule) til at tro at den krop der, den faktisk ved noget og kan sende beskeder til underbevidstheden, meeen også kunne en lille bitte smule..

Anmeld

12. februar 2013

Louise H.

Jeg sagde hele tiden at det blev en pige, jeg drømte også det blev en pige og ud kom en... pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.