rygning og blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Min kæreste fik a vide at han højest sandsynligt ikke ville kunne lave børn (kuglerne var sparket op i maven af x) 

alligevel blev jeg gravid i første hug  

rygning koffein osv. Kan tilgengæld have meget stor betydning ... 

Rygning kan nedsætte fertiliteten med 50 % .. Og det er jo en væsentlig forskel .. 

Min kæreste har nemlig os fået mange slag i hans kugler og ... ja han har været rigtig uheldig ...

Alligevel har jeg en fornemmelse om det er pga det rygning, så nu håber jeg den sidder lige i skabet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

baby012

Anonym skriver:

Min kæreste har nemlig os fået mange slag i hans kugler og ... ja han har været rigtig uheldig ...

Alligevel har jeg en fornemmelse om det er pga det rygning, så nu håber jeg den sidder lige i skabet

For at det meget snart lykkes jer  

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

For at det meget snart lykkes jer  

Tak .. Os mig

Det ville virkelig være verdens bedste fødselsdags gave jeg kunne få   (Har fødselsdag den 7 næste måned, så det passer med deromkring jeg kan teste )

Anmeld

13. februar 2013

baby012

Anonym skriver:

Tak .. Os mig

Det ville virkelig være verdens bedste fødselsdags gave jeg kunne få   (Har fødselsdag den 7 næste måned, så det passer med deromkring jeg kan teste )

Jamen så håber jeg virkelig den er der  

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Jamen så håber jeg virkelig den er der  

Hehe ... Taak

Anmeld

13. februar 2013

tarkoflen

Det er jo videnskabeligt bevist, at rygning og meget koffein nedsætter chancen for at blive gravid, så man har da lov til at håbe, at det hjælper at du stopper

Med hensyn til din kæreste og hans kvalitet, så kan l får ca. 500 kr få testet hans sæd i en sædbank, hvis l er for utålmodige og gerne vil have svar før l kan få hjælp ved lægen!

Rigtig meget held og lykke, håber du får verdens bedste fødselsdagsgave i år

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det er jo videnskabeligt bevist, at rygning og meget koffein nedsætter chancen for at blive gravid, så man har da lov til at håbe, at det hjælper at du stopper

Med hensyn til din kæreste og hans kvalitet, så kan l får ca. 500 kr få testet hans sæd i en sædbank, hvis l er for utålmodige og gerne vil have svar før l kan få hjælp ved lægen!

Rigtig meget held og lykke, håber du får verdens bedste fødselsdagsgave i år

Ihj mange tak ;D

håber os det lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.