nøj for nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2008

Susan1978

jeg gik vel selv i seng ved 2330 tiden og stak emil en flaske vælling.. kl 0130 vågnede han og skreg igen så vågnede Ea, i alt var vi vågne en time. 0330 - Emil havde skidt i bleen og mere gråd 05 - Emil skriger i 20 min. Jeg gir ham en flaske 0620 - han skriger igen... tager ham over og falder faktisk i søvn ved siden af mig. 0645 - Ea sidder inde i sofaen og larmer... Så var det sket. 0700 Alle mand er vågne, og har fået tøj på.. puhaaaaaaaa ja jeg synes det er hårdt at være alenemor.. godt jeg ikke er det til hverdag.. :'( Hatten af for dem der kan. :) Men en god ting ved at stå op så "tidligt".. på nuværende tidspunkt har jeg ryddet op, tømt opvaskemaskine, klaret 3 maskinfuld tøj, ordnet badeværelse og fodret unger og selv spist morgenmad - hov har også været i bad selv.. og kl er kun 10. 8D huhaaa hvordan skal resten af dagen ikke gå.. har en plan om at se om jeg kan nå at pudse vinduerne ud til gården.. shock man kan ikke se igennem dem.. inden vi skal over til mine forældre de skal kigge efter Emil mens jeg skal spille bowling kamp. Nå jeg ævler videre og ingen gider tale med mig.. gad vide om jeg snart fatter det.. same old story as last night. :)) :D (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2008

mor til en del

Ja jeg kender det godt det med at være alenemor engang imellem, og fiseme er det hårdt, men jeg kan planlægge mig ud af det.

Jeg går som regle i seng imellem 22-23, men når Tommy ikke er hjemme en uge, er jeg i seng inden kl. 22. ellers går jeg død inden ugen er omme.

Da jeg var gravid med nr. 6 var Tommy udstationeret i Irak, i 4 mdr. planlægning planlægning planlægning, så gik det også, ja altså lige bortset fra en ting, jeg fødte inden han kom hjem 3 dage for tidligt....

spar nu på energien, der skulle jo helst være noget tilbage når der skal kastes kugler.......

Lisbeth.

Anmeld

16. marts 2008

Nadi

Nej puha for en nat!

Men du få da noget ud af dagen ved at været oppe så længe ;)

-Nadia

Anmeld

16. marts 2008

Rasmine

Lisbeth Pedersen skriver:

Ja jeg kender det godt det med at være alenemor engang imellem, og fiseme er det hårdt, men jeg kan planlægge mig ud af det.

Jeg går som regle i seng imellem 22-23, men når Tommy ikke er hjemme en uge, er jeg i seng inden kl. 22. ellers går jeg død inden ugen er omme.

Da jeg var gravid med nr. 6 var Tommy udstationeret i Irak, i 4 mdr. planlægning planlægning planlægning, så gik det også, ja altså lige bortset fra en ting, jeg fødte inden han kom hjem 3 dage for tidligt....

spar nu på energien, der skulle jo helst være noget tilbage når der skal kastes kugler.......

Lisbeth.

Ehm, Lisbeth?
Host, hark...?
Er Tommy ofte ude af huset, i flere dage?

GOSH, altså...
Synes ski det er hårdt nok at være alene med 2, når Lars er ude at rejse, men kan da høre jeg skal ta mig lidt sammen.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.