Slankekur!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

lion

Må man gå på slankekur når man er gravid?
Eller skal jeg hellere spørge, må man taber sig mange kilo når man er gravid?

Jeg vil nemlig gerne tabe mig lidt, men jeg ved ikk om jeg f.eks må tabe mig 10 kilo når jeg er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Lilac

Du må gerne tabe dig når du er gravid, hvis det gøres med moderat motion og sund kost. Men du må ikke gå på "sulte-kur"... Jeg trænede i fitness dk mens jeg var gravid, og der var et gravid-hold, som kun var for gravide som ville tabe sig lidt, hvor de også fik kostvejledning.
Held og lykke med projektet

Anmeld

19. juni 2009

Ida.

Så længe du ikke sulter dig og spiser sundt og varieret, så er der absolut intet i vejen for, at du taber dig, når du er gravid...

Anmeld

19. juni 2009

lion

Mange tak for svarene.
Det var også på den sunde måde, jeg ville tabe mig, sund for mig og babyen

Anmeld

19. juni 2009

Vingummien

Det må du hekt sikker. mit råd er lige at tage en samtal med din læge om hva han mener er bedst for dig, hvilken måde osv så du er sikker på det gøres på den rigtige måde.

Da jeg ventede Emil havde jeg en snak med min læge om det, og han havde haft patienter der havde tabt 20-30 kg under graviditeten ved at leve sundt osv.

Men det kræver jo en del af en at skal gøre det under graviditeten

Men syntes du skal forhøre din læge før du går igang

Anmeld

19. juni 2009

Vinker

Ja du må gerne tabe dig når du er gravid hvis du gør det på den rigtige måde. Så vidt jeg ved vil det kun være sundt for dig og barnet hvis du ikke tager på (i hvert fald ikke for meget) mht sukkersyge og hvad der ellers kunne komme af gener.

Men tag da en god snak med din læge om det. Han/hun vil helt sikkert kunne guide dig til den bedste måde at gøre det på!

Endnu en gang TILLYKKE med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.