Vil du have et spændende foredrag ud i din vuggestue?
Så læs videre!
Hvor længe ammer de i Usbekistan? Går de i vuggestue i Indonesien? Leger de med dubloklodser i Uganda? Har de Libero i Albanien?
Som far til en skøn, lille datter der går i vuggestue, kender jeg alle (eller mange af) de spørgsmål som vi nybagte forældre bakser med. Og jeg blev nysgerrig: Hvad bakser forældre med i resten af verden?
Jeg rejser ud for finde svarerne på alle mine spørgsmål og meget mere, og så kommer jeg hjem for at fortælle om det. Vores danske hverdag som småbørnsfamilier er fyldt op med travlhed, økobananer, vuggestuer, parfumefri bleer, søvnrytmer og spisevaner, salt eller ej, sukker nej tak og tusind andre meget vigtige spørgsmål, men ved at høre hvordan småbørnsfamilier lever ude i den store verden bliver vores verden som nybagte forældre meget større.
Jeg tager min egen lille familie med ud til en håndfuld familier fordelt på hele verden. Disse fædre og mødre har lige som mig små børn og elsker dem uden tvivl lige så meget. Ud over mødet mellem vores familier og vores børn, snakker jeg med forældrene, leger med børnene og spørger ind til deres liv.
Med viden, humor, billeder, filmklip og spændende diskussioner tager jeg i mine foredrag tilhørerne med på en meget utraditionel jordomrejse.
Kunne I tænke jer at jeg kommer ud til jer og fortæller småbørns historier fra hele verden?
Som vuggestue, børnehave, mødregruppe, legestue eller noget helt andet hvor forældre samles, har I mulighed for at få mig ud en aften - typisk tager foredraget omkring halvanden time.
Jeg er foredragsholder, mit navn er Nikolaj Witte, og jeg er cand. mag. i filosofi. Jeg har 15 års erfaring med over 500 afholdte foredrag, og så er jeg globetrotter, selvstændig og pavestolt far.
DANIDA støtter projektet om småbørn i hele verden.
Prisen for et foredrag er kun 4.500 kr. plus moms og transport efter statens takst.
MEN!!! De første 10 der bestiller foredraget, får det gratis. Takket være DANIDA.
Er det noget der har fanget din interesse?
Kig ind på www.klodensbørn.dk eller kontakt mig på nikolaj@klodensboern.dk / Tlf: 86181136 / Mobil: 22790384.
Med venlig hilsen og jeg glæder mig til at gøre jeres verden større
Nikolaj Witte