Tremmeseng/juniorseng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

lion

Hej.
Nu ved jeg godt jeg ikk er så langt henne endnu, men nu hvor vi bor i en 2 værelses lejlighed, skal vi jo tænke plads.
Det har hele tiden være meningen at vi så sover i stuen og børnene i soveværelset.
Men spørgsmålet er:
Cassandra vil være 18 mdr når den lille kommer, vil hun kunne sove i en juniorseng, eller skal det stadigvæk være en tremmeseng.
Jeg har bare ikk lyst at købe en tremmeseng til for at bruge den i kort tid.
Vi havde snakket om at købe en af de tremmesenge der kan laves om, men de er jo rimlig dyre.
Hvad vill I gøre....
Helene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Ida.

Jeg er ikke et sekund i tvivl, jeg ville finde en billig, brugt tremmeseng mere. Annika er 22 mdr nu, og jeg synes stadig der er noget tid til, at hun kan komme i juniorseng!
Knus

Anmeld

19. juni 2009

Vingummien

Er helt enig. find en billed tremmeseng til den lille ny

Anmeld

21. juni 2009

lion

Vi har tænkt lidt på at købe stokkes sleepi seng, den kan laves om til en mini seng og derefter en juniorseng.

Anmeld

21. juni 2009

KWL

Jeg tror jeg ville prøve i en alm. junior seng. Jeg tror godt hun kan men så godt kender jeg hende jo heller ikke. Man kan jo købe junior senge der er helt små og trygge og med en høj side der kan laves større hen af vejen.

Men ellers ville en billig brugt tremme seng også være et bud.

Tror du hun ville stå op af sengen???

Anmeld

21. juni 2009

Klumpe-dumpe

Jeg tænker lidt at når lillebror/søster kommer , kommer bebs jo til at sove i sin lifte, og så derefter måske en vugge. Og når så bebs skal over i sin tremmeseng, så er der vel gået 5-6 mdr. mere. og så kan hun vel godt komme over i en juniorseng, med kanter så hun ikke trimler ud?    

Anmeld

21. juni 2009

lion

malucca09 skriver:

Jeg tænker lidt at når lillebror/søster kommer , kommer bebs jo til at sove i sin lifte, og så derefter måske en vugge. Og når så bebs skal over i sin tremmeseng, så er der vel gået 5-6 mdr. mere. og så kan hun vel godt komme over i en juniorseng, med kanter så hun ikke trimler ud?    

Cassandra sov allerede i sin tremmeseng 4 mdr gammel, og hun var ca 3 mdr da hun voksede ud af sin lift.

Anmeld

21. juni 2009

anna-jonas

Måske kan i låne en tremmeseng af noget familie?? Eller venner?? Synes hun er for lille til en juniorseng. Anna har først lige fået en, og hun bli'r 3 til september. Jeg synes godt at hun kunne ha' ventet til hun blev tre.

Mette

Anmeld

21. juni 2009

Klumpe-dumpe

lion skriver:

Cassandra sov allerede i sin tremmeseng 4 mdr gammel, og hun var ca 3 mdr da hun voksede ud af sin lift.

nåh okay, ja det kommer jo an på hvor store de er. men så vil jeg nok hvis det var mig købe en brugt tremmeseng til hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.