Ja nu er min skønne søn blevet 3 måneder.
Den 10.11.12 er jeg 41+4 og jeg vågner med en ordentlig skylle fostervand kl. 6.30 om morgenen.
Jeg vækker mig mand og siger min vand er gået og han siger, er du nu sikker på det og jeg rejser mig op og så en ordentlig skylle igen. Så blev vi endelig enig og ringet til fødeafdeling og fik en tid kl. 10.30, jeg har en meget svag menstruation lignende murren i maven hver 10. minut men mærker ikke rigtig til den.
Kommer på fødeafdeling kl. 10.30 og bliver undersøgt og de siger jeg har plukveer hver 10. minut og sender mig hjem med en pille som vil hjælpe veerne på vej.
Vi er hjemme og kl. er ca. 12, jeg går i bad og forsøger at hvile mig lidt selvom det er meget svært, da vi er så spændte.
Kl. er 14 og jeg har fået menstruationssmerter som kommer hver 5. minut og jeg er i tvivl om det er veer.
Kl. er 16 og jeg ringer på fødeafdeling da jeg har haft smerter i 2 timer men er stadig i tvivl om det er veer, for selvom det gør ondt er det til at holde ud.
Kl. 17.30 er vi på fødeafdeling og jeg bliver undersøgt til at være 4 cm åben. Manden og jeg går en tur ned til kantinen og smerterne bliver kraftigere men jeg klarer det meget fint.
Kommer tilbage på fødestuen og går frem og tilbage, sidder på bolden og hygge snakker med jordemoderen.
Bliver undersøgt kl. 20 og er 5 cm åben.
Bliver undersøgt kl. 21 og er 5,5 cm åben og jordemoderen tilbyder mig at komme i vand.
Kl. 21,30 Kommer i badekar og veerne tager godt til og nu er der 2 min i mellem dem.
Kl.22.30 kommer jeg ud af badekaret.
Kl.23.15 kommer en ny jordemoder
Kl.00.00 undersøgt til at være 6 cm åben
Kl. er 2 er jeg 7 cm åben og Jeg synes det går for langsomt og har næsten ingen energi tilbage efter 20 timers kamp, derfor bliver der lagt en epidural så jeg kan få sovet lidt.
Jeg får det meget bedre og sover afbrudt til kl. 6 om morgenen
Kl. 7.15 endnu en vagtskifte og en ny jordemoder.
kl. 8 er jeg helt åben
Her er jeg god træt og kan næsten ikke mere og får en ekstra dosis på min Epidural blokade.
Kl. 10.30 siger jordemoderen at hun synes jeg skulle forsøge at presse og jeg føler ingen presseveer hellere ikke rigtig veer da jeg er godt bedøvet. 
Jeg presser 1 gang og så kan hun se hovedet og presser en gang mere kan han ikke rigtig komme ud fordi hans skulder sidder fast, der bliver tilkaldt læge og superviser og der bliver godt kæmpet få at få ham ud.
Endelig kommer min dejlig søn til verden 11.11.12 kl. 10.40
Han er slap og græder ikke, han kommer på børneafdeling mens jeg bløder 4 liter og kommer på operationstuen da de ikke kan stoppe blødningen. 
Jeg vågner på opvågningen kl. 21 om aftenen og har endnu ikke set min søn.
Vi kommer på barselsgangen sammen med manden og så henter sygeplejersken vores søn kl. 22
Han er 3960 gram og 55 cm.
Nu er han 3 måneder og vi har det godt allesammen trods han ikke bryder sig om at sove om dagen 
Hilsen Merii og Noah 3 måneder