graviditet og fødsel 3 vs 1 og 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. februar 2013

Anonym trådstarter

Hvordan har jeres graviditet og fødsel nr 3 været kontra 1 og 2......

Er gravid med nr 3, dog kun i 6 uge og havde en SA sidst så jeg er lidt forsigtig med at have hænderne over hovedet før efter NF.

Syntes denne gang mit underliv er totalt øm, jeg bløder dog ikke. derudover hører jeg mange sige at fødsel nr 3 kan snyde og blive et helvedet.

Nogen der vil fortælle om deres 3 graviditet/fødsel kontra de 2 første???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2013

Kamilla-m

Anonym skriver:

Hvordan har jeres graviditet og fødsel nr 3 været kontra 1 og 2......

Er gravid med nr 3, dog kun i 6 uge og havde en SA sidst så jeg er lidt forsigtig med at have hænderne over hovedet før efter NF.

Syntes denne gang mit underliv er totalt øm, jeg bløder dog ikke. derudover hører jeg mange sige at fødsel nr 3 kan snyde og blive et helvedet.

Nogen der vil fortælle om deres 3 graviditet/fødsel kontra de 2 første???

Jeg fødte min nr 3 or 13 mdr siden, og det var en kæææmpe drille fødsel, jeg gik i fødsel 3-4 gange før han var ude.. Fødslen driller ofte ved både 2, 3 og 4 gang sagde de til mig for lidt siden i tlfen (jeg har termin på lørdag med nr 4) - og det gør den fordi den gør kroppen klar på en anden måde en første gang - og så sagde hun at når det så RIGTIG sker sker det HURTIGT! hvilken jeg også kan sige ja tak til.
ved min nr tre ville de stoppe mine veer kl 23.30 fordi de ikke troede det blev til mere - og ja markus er født 00.30 - altså en time senere . selvf gravidteten var HELT vildt nemt, jeg mærkede intet til at være gravid ud over øget plukveer i slutningen, men ellers intet

Anmeld

13. april 2013

frk andreasen

1 gang var en drømme graviditet udover bækkenløsnig de sidste 3 mdr kun kvalme et par gange næsten ingen ømme bryster ( pige ) født 39+4 vandet gik ved 1 pres
4 timer i alt

2 gang var den væreste havde alle mulige skavanker kvalme m opkast fra 7+ til 16+ total ømme bryster bækkenløsning fra 13+ (Dreng
) snyde veer de sidste uger var 4 cm åben i 4 uger før vandet sivede og jeg blev sat i gang født 38+4
3 timer ialt

3 gang det samme som 1 gang bare bækkenløsning fra 10+ men maaange snyde veer i hele 6 uger før fødslen gik i gang men åbnede mig et par cm af dem fik hindeløsning d 11 dec 12 og hun blev født d 121212 født 39+6 fødslen strtede ved vandafgang
2timer ialt
knus

Anmeld

7. januar 2014

Milas14

Jeg er 3 gangs gravid og det har været rigtig øv denne gang- kvalme i 4 mdr, bækkensmerter, ondt i ryggen og vildt meget uro i benene... Jeg er en rigtig klynketrunte denne gang hehe.. Glæder mig Så meget til han kommer, for gider ik være gravid mere nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.