Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tog i morgen 3+6 en clearblue, som sagde GRAVID!!! ikke så meget at tage fejl af der, men det gjorde den også sidst hvor jeg så mistede 3 dage efter.sidst tog jeg også en strimmeltest (meget utydelig)så det ville jeg også lige gøre her til aften, altså for at se om det var næsten utydeligt eller hvordan...SIDSTE billede er taget her til aften 11-02-13 3+6 (den er ikke helt så god kvalitet)FØRSTE billede til samligning er også taget om aftenen 4+0 hvor jeg mistede 3 dage senere. Tror på den nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: Der er vidst ingen tvivl der håber alt jeg kan på den lille spir sætter sig godt og grundig fast
Der er vidst ingen tvivl der håber alt jeg kan på den lille spir sætter sig godt og grundig fast
Kris89 skriver: Jeg tog i morgen 3+6 en clearblue, som sagde GRAVID!!! ikke så meget at tage fejl af der, men det gjorde den også sidst hvor jeg så mistede 3 dage efter.sidst tog jeg også en strimmeltest (meget utydelig)så det ville jeg også lige gøre her til aften, altså for at se om det var næsten utydeligt eller hvordan...SIDSTE billede er taget her til aften 11-02-13 3+6 (den er ikke helt så god kvalitet)FØRSTE billede til samligning er også taget om aftenen 4+0 hvor jeg mistede 3 dage senere. Tror på den nu
Hvor dejligt kæmpe stort tillykke
For at går super godt
Rinepigen skriver: Hvor dejligt kæmpe stort tillykke For at går super godt
Kris89 skriver: eller måske der er to driller jeg i hvert fald manden med og han bliver ligbleg i hovedet hver gang jeg nævner det - HIHI tusind tak
eller måske der er to driller jeg i hvert fald manden med og han bliver ligbleg i hovedet hver gang jeg nævner det - HIHI tusind tak
Kris89 skriver: tusind tak... er glad for jeg havde et gammelt billede fra sidst... nu er jeg mindre nervøs for BIO... IHH nu begynder jeg faktisk at blive rigtig glad.... sådan hele vejen igennem frygten
tusind tak... er glad for jeg havde et gammelt billede fra sidst... nu er jeg mindre nervøs for BIO... IHH nu begynder jeg faktisk at blive rigtig glad.... sådan hele vejen igennem frygten
Det kan jeg godt forstå det giver en dejlig tryghed når testene er meget positive
ja det er med at nyde det og håbe på det bedste selvom det godt kan være svært nu skal den lille spir bare vokse sig stor og stærk
BigHope13 skriver: Hå Hå ja hvem ved, det tror jeg også manden her skide i bukserne over hvis jeg tester positiv havde nemlig to æg igen til iui
Hå Hå ja hvem ved, det tror jeg også manden her skide i bukserne over hvis jeg tester positiv havde nemlig to æg igen til iui
Rinepigen skriver: Det kan jeg godt forstå det giver en dejlig tryghed når testene er meget positive ja det er med at nyde det og håbe på det bedste selvom det godt kan være svært nu skal den lille spir bare vokse sig stor og stærk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128