Flade sorte støvler søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.398 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

Loa

Jeg søger med lys og lygte efter et par gode sorte flade støvler, gerne med lidt ekstra vidde i skaftet (eller i hvert fald ikke for smalle)
Jeg synes jeg har kigget alle sidder på nettet igennem (næsten i hvert fald )

Og kan ikke finde lige dét par jeg søger.

Har i nogle gode links, sider eller andre forslag til hvor jeg finder sådan lign støvler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Lunae

Loa skriver:

Jeg søger med lys og lygte efter et par gode sorte flade støvler, gerne med lidt ekstra vidde i skaftet (eller i hvert fald ikke for smalle)

Har i nogle gode links, sider eller andre forslag til hvor jeg finder sådan lign støvler?

Skal de være lange eller korte?

Anmeld

11. februar 2013

**Ønskebabyen

Loa skriver:

Mine kunne ikke friste alligevel?

Anmeld

11. februar 2013

Loa

**Ønskebabyen skriver:

Mine kunne ikke friste alligevel?

Havde slet ikke set du havde svaret derinde
Får man ikke besked om det

Anmeld

11. februar 2013

Loa

Lunae skriver:

Skal de være lange eller korte?

Det er sådan lidt ligemeget, kommer an på hvordan de ser ud.

Jeg har haft både støvler til over knæet og til midt på underbenet, og begge har været et hit.

Anmeld

11. februar 2013

Frk.Skruk

jeg har nogle i str 39.. de er brugt max 10 gange - super fede!

De koster 799,- fra nye.. Du kan få dem for 450,-

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. februar 2013

Frk.Skruk

Loa skriver:

Det er sådan lidt ligemeget, kommer an på hvordan de ser ud.

Jeg har haft både støvler til over knæet og til midt på underbenet, og begge har været et hit.

jeg fik ikke lige citeret dit oplæg - men jeg har smidt et bilede ind af nogle støvler jeg har

Anmeld

11. februar 2013

**Ønskebabyen

Loa skriver:

Havde slet ikke set du havde svaret derinde
Får man ikke besked om det

Jo du skulle gerne få en mail om det .

Anmeld

11. februar 2013

Miin'Baby'Mus

Loa skriver:

Har samme problem. Kan aldrig finde nogle støvler jeg syntes er lige mig og jeg vil så super gerne have nogle - og de skal jo selvfølgelig være flade så jeg ikke brækker benene i forsøget med at begive mig ud i hæle 

Det eneste sted jeg havde held var i Bilka, men så er kvaliteten jo heller ikke det samme, men må sige at det gjorde ikke ondt at bruge 200 kr på et par støvler som  jeg er glade for i forhold til det at undvære støvlerne, støvler er altid gode til et par stramme bukser eller kjole  Så jeg syntes nu det var fint nok med et par super flotte Bilka støvler 

Mit råd, tjek Bilka ud 

Anmeld

11. februar 2013

Loa

LilleNyPåVej skriver:

Har samme problem. Kan aldrig finde nogle støvler jeg syntes er lige mig og jeg vil så super gerne have nogle - og de skal jo selvfølgelig være flade så jeg ikke brækker benene i forsøget med at begive mig ud i hæle 

Det eneste sted jeg havde held var i Bilka, men så er kvaliteten jo heller ikke det samme, men må sige at det gjorde ikke ondt at bruge 200 kr på et par støvler som  jeg er glade for i forhold til det at undvære støvlerne, støvler er altid gode til et par stramme bukser eller kjole  Så jeg syntes nu det var fint nok med et par super flotte Bilka støvler 

Mit råd, tjek Bilka ud 

Kigger også hver gang jeg er derude, men tror jeg er for sent på den, for når jeg endelig finder nogle der er fede og som min kæmpe lægge kan være i Så er de der kun i str. 3

Men de er must have!! Og jeg MÅ HAVE e 2-3 par, så jeg har lidt back ups

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.