nervøs over Nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
12 svar
3 synes godt om
11. februar 2013

Mette25

Åh piger. Jeg skal til Nf scanningen i morgen tidlig. Jeg er så nervøs at det er helt ubeskriveligt. Havde i det på samme måde? Nogle der kan berolige mig lidt. Frygter det værste. Man læser jo så meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Malthe2010

Jeg har det på samme måde, selvom det er nr. 2  Det er helt normalt! 

Anmeld

11. februar 2013

FrkZier

Mette25 skriver:

Åh piger. Jeg skal til Nf scanningen i morgen tidlig. Jeg er så nervøs at det er helt ubeskriveligt. Havde i det på samme måde? Nogle der kan berolige mig lidt. Frygter det værste. Man læser jo så meget.

jeg var lige ved at brække mig af nervøsitet - på trods af ret mange tidlige scanninger (har haft MA før)..

jeg sov ikke om natten, vågnede kl 6 og kunne bare IKKE sove længere!

- så bare rolig, det er helt normalt

Anmeld

11. februar 2013

AJbaby

Ville give min højre arm for at komme afsted i morgen.. Er som dig død nervøs og har først tid d. 25...

Hvor langt er du?

Anmeld

11. februar 2013

AnthonsMor

Mette25 skriver:

Jeg var så nervøs, at man skulle tro det ikke kunne lade sig gøre.. Jeg var mere nervøs for at skulle ind til den scanning end skulle til min afsluttende eksamen på HH da jeg skulle have min hue..

Det er ganske normalt, men jeg har desværre ikke nogen gode råd til hvordan man lige håndterer den der nervøsitet

Anmeld

11. februar 2013

Mette25

tak skal i have jeg er 12 uger henne.

Anmeld

11. februar 2013

M3

Pøj pøj og glæd dig, det er en skøn oplevelse og nyd de minutter, hvor du ser din lille spunk på skærmen! Jeg var lige så nervøs her 3. gang som ved de første 2, og det var lige så stort:-)

Anmeld

11. februar 2013

Clisolka

Puuuuha jeg er også dødnervøs selvom det ikke er 1. gang jeg er gravid. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind fordi tiden går så langsomt - jeg skal først den 11/3, om 4 uger 

Det er 3. gang jeg skal prøve at komme til NF-scanning. Den første gang havde jeg mistet ved en MA, 6 mrd. efter kom vi stærkt tilbage med en sprællende Isabella 

Anmeld

11. februar 2013

Miss Kat

Jeg var rædselsslagen... Fik det fysisk dårligt da jeg sad i venterummet.

Jeg ved ikke helt, hvad vi kan sige, der kan berolige dig andet end at du nu har klaret hele vejen til NF uden at abortere, prøv at fokusere på det. Den lille har det højst sandsynligt som blommen i et æg! 

Jeg  fingre for jer, og giv gerne en update, når det er overstået.

Anmeld

11. februar 2013

Mette25

Tak hvor er i søde. Skriver når det er overstået i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.