Smæld hen over maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.566 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

Løjsen

Hej med jer

Jeg er ny her på Baby.dk - men har fulgt lidt med i forskellige tråde :-)

Jeg har den sidste uges tid haft sådan nogle underlige smæld hen over maven, nærmest som elastikker der springer. Det er ofte hvis jeg sidder lidt udstrakt og så f.eks. gaber, så er det ligesom om muskler eller ligamenter ikke er lange nok og så giver de sådan et smæld, så jeg får et chok. Det gør ikke ondt, men er meget ubehageligt. Det kommer ligesom fra siden lige under ribbenene og så er jeg helt hård når jeg mærker, efter det er sket.

Om aftenen når jeg skal sove, kan jeg heller ikke finde en ordentlig stilling, fordi det netop føles som om at muskler/ligamenter ikke er lange nok og kan strækkes...

Er der andre der kender til det eller har prøvet det?

Jeg er i øvrigt 21+1 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Sky

Ja! - det kender jeg godt

Sad netop og fortalte kærsten om de mærkelige "jag" i går . Jeg synes nu bedst det kan forklares som at nogen stikker en finder i siden på én? - sådan føles det i hvert fald for mig.

Men jeg kan huske det fra sidste gang, og jeg tror det er helt normaælt. Om det er muskler, ledbånd, nerver eller hvad det er det ved jeg ikke, men det føles mærkeligt og også lidt ubehageligt

Mvh Sky 

Anmeld

11. februar 2013

Løjsen

Sky skriver:

Ja! - det kender jeg godt

Sad netop og fortalte kærsten om de mærkelige "jag" i går . Jeg synes nu bedst det kan forklares som at nogen stikker en finder i siden på én? - sådan føles det i hvert fald for mig.

Men jeg kan huske det fra sidste gang, og jeg tror det er helt normaælt. Om det er muskler, ledbånd, nerver eller hvad det er det ved jeg ikke, men det føles mærkeligt og også lidt ubehageligt

Mvh Sky 

Ja, det er nemlig rigtigt - kan godt føles som en der lige pludselig prikker en finder i siden på en, meget mystisk!

Men jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der oplever det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.