hjælp om blefri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. marts 2008

maria

vi valgte igår at tage bleen af emma, men blot 10 min efter blev hun ved med at bede om at få den på igen. til morgen ville jeg så igen prøve uden bleen, men da hun fik underbukser på blev hun ked af det, og ville bare have den ble på. Skal vi så ikke vente med at gøre hende blefri eller>?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2008

Kloster

Hej Maria.

Jeg vil tro, det er lidt for tidligt.
Vent lidt og fang de små signaler om, hvornår hun selv er klar.

(H) Kloster

Anmeld

16. marts 2008

Pia.

jo jeg ville vente.... hun er helt sikkert ikke klar... prøv igen om en mdr. der kan ske meget på så kort tid...

(H) - fra Pia.

Anmeld

17. marts 2008

ka li ja

jeg ville helt sikkert vente.
vi var igennem det for ca 3 måneder siden vil jeg tro.
vi troede aldrig drengen ville slippe bleen, men en dag da han stod ved siden af mig og lignede en der ville presse, sagde jeg til ham at hvis han hoppede ned og satte sig på toilettet og gjorde det, så fik han en gave fra br kataloget( det var da det var kommet og han havde snakket om alle de ting han kunne huske derfra)
så løb han og 2 min efter råbte han at nu var han færdig.... og så har han gået uden ble siden stort set.
han bad selv om ikke at få den på om natten. det gad han ikke når han ikke skulle ha den på om dagen...
der var han også 3½. men vi har forsøgt før det, et par gange og der var han helt klart ikke klar endnu. tissede tit i bukserne og ville heeelst ikke ha bleen af.
så vent du bare:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.