hej håber på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

grinbidderen

i skønne kvinder kan hjælpe mig med nogen råd el ligne..
Valdemar sov ellers igennem men han er lige pludselig begyndt at vågne flere gange om natten og bare begynde at skrive der er ik så meget vi kan gøre han skriver bare, han er godt nok ved at få en tand mere men tror bare ikke det er det.... man kan lige nå at få ham til at stoppe med at græde og gå ind i vores soveværelse igen og ligge sig i sengen så skriger han igen.. nogen der ved hva det kan skyldes??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

lion

Hvor gammel er Valdemar?
For jeg ved omkring de 8 måneder får de fleste børn seprationsangst, og at det går væk igen.
Hos os da Cassandra var sådan, så lå vi i vores seng når hun skulle sove, og når hun så halv sov kom hun over i sin egen seng, det hjalp lidt på det.

Anmeld

19. juni 2009

Vingummien

hvis Emil får sådan en tur, tager jeg ham op og holder ham i samme stilling som da jeg ammede ham, står ved hans seng og vugger stille frem og tilbage, til han er fuldstændig rolig igen og begynder at blinke med øjnene som om han er ved at falde i søvn igen, så kan jeg ligge ham ned igen uden der er noget, så sover han videre.

Anmeld

19. juni 2009

Karo

Marcus kan også vågne op og skrige, men så giver vi ham sutten og putter ham og så falder han i søvn med det samme.

Anmeld

20. juni 2009

grinbidderen

Valdemar er snart 9 måndner her til d30. men han skriger ikke kun om natten det er tit og ofte hele dagen og jeg er bare ved at få nok kender i det.. jeg har jo et meget lavt stofskifte og derfor er jeg meget træt i perioder og det er jeg i øjeblikket men det så gavner det heller ikke med en sur og skrige unge hele dagen.. så her i weekenden håb er jeg manden tager lidt over.. men det er jo det jeg er der jo for ham hele tiden i hverdagne selvom jeg er træt har jeg jo mit ansvar og det gør jeg osse vi sidder og leger osv men han skriger tit og ofte selvom jeg sidder med ham osv.. folk snakker om tigerspring og seprationsangst men kender ik rigtig til det så ved det ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.