Prævention efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. februar 2013

Anonym trådstarter

Har tænkt længe over hvad vi skal gøre når jeg har født (om snart forhåbentligt)

Vi vil gerne have nr to om nogle år, og jeg ønsker ikke at komme på p-piller igen da hormonerne gjorde nogle ret vilde ting ved min krop.

Så ergo vi kan ikke vælge prævention med hormoner og ønsker ikke spiral da jeg har en bekendt hvis veninden netop har mistet muligheden for at få børn fordi hendes spiral var sat forkert.

Er der så kun kondomer tilbage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2013

Benjamins'mor

Mini piller.

Dem er der ikke hormoner i, dem skulle jeg være startet på men blev så gravid på P-piller.

Anmeld

11. februar 2013

modesty

Mini piller.

Dem er der ikke hormoner i, dem skulle jeg være startet på men blev så gravid på P-piller.

Selvfølgelig er der hormoner i minipiller, ellers ville de jo ikke virke. 

Der er blot kun ét hormon i, i modsætning til p-piller hvor der vist nok er to.

Anmeld

11. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Selvfølgelig er der hormoner i minipiller, ellers ville de jo ikke virke. 

Der er blot kun ét hormon i, i modsætning til p-piller hvor der vist nok er to.

Tænker at vi måske bare skal starte med kondomer, og så se hvor længe vi lige gider det. Så må jeg jo tage en snak med lægen efterfølgende.

Var bare så træt af hvad p-pillerne gjorde ved min krop da jeg skulle stoppe med dem. Der gik bare SÅ lang tid før jeg fik det røde igen, og mit system kom aldrig nogensinde i balance igen. Men blev heldigvis gravid, så det var jo fint nok

Anmeld

11. februar 2013

modesty

Anonym skriver:

Tænker at vi måske bare skal starte med kondomer, og så se hvor længe vi lige gider det. Så må jeg jo tage en snak med lægen efterfølgende.

Var bare så træt af hvad p-pillerne gjorde ved min krop da jeg skulle stoppe med dem. Der gik bare SÅ lang tid før jeg fik det røde igen, og mit system kom aldrig nogensinde i balance igen. Men blev heldigvis gravid, så det var jo fint nok

Jeg kender flere hvis system er fucked helt op af p-piller. En som måtte igennem insemination og to SA'er før det lykkedes, fordi hendes hormonspejl var gået helt i kludder. Det er noget værre møg, som man skal holde sig fra hvis man kan.

Anmeld

11. februar 2013

birthee

Jeg kan heller ikke tåle hormonerne i p-piller, jeg får migræne af dem  Har været igennem flere forskellige mærker, inkl. mini-piller, for at se om jeg kunne komme uden om migræne-anfaldene, men nej... Min læge satte så en spiral op efter sidste graviditet, men der gik kun en uge, så afviste kroppen den, den faldt simpelthen ud  Nu har jeg så lige født igen, og skal til 8-ugers undersøgelse ved lægen på et tidspunkt jo... Overvejer spiral igen, men denne gang skal jeg til en gynækolog for at finde ud af nøjagtig hvilken spiral det er jeg skal have... Du kan jo få en kobber-spiral, for at undgå påvirkningerne fra hormoner???

Håber I finder frem til den løsning, der kommer til at fungere bedst for jer!!!

Mvh. Birthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.