Så er det bestemt :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Annette

Oliver skal starte til motorcross

I mandags lå han of ræsede på hans crosser og jeg kom til at se at han kørte en del hurtigere end han plejer at gøre.. Han havde selv justeret lidt på farten

Jeg fortalte ham at det ikke var så godt da han ikke havde det helt rigtige udstyr på til at køre så stærkt ( han har hjelm og en tyk jakke på)

Han ville så lige høre hvornår han fik det udstyr så han kunne køre stærkt...
Vi kørte ud til crossbanen der ligger i Dronninglund og der skal jeg da lige love for han følte sig hjemme.. Han ville straks ud og køre, men vi havde jo ikke taget ATVén med for vi skulle jo bare ud og høre hvad for noget udstyr han SKAL ha på for at køre på banen..

De skal ha hjelm, ryg og brystskjold, briller, trøje, bukser, knæbeskyttere og støvler, huha sikke en udskrivning, men når han nu så gerne vil.. Han gider ikke gå til fodbold, han er mere til fart, ved ikke hvem han har det efter, for det er ikke mig, ggg

SÅ på mandag skal vi i Biltema og se hvad de har til en purk i hans alder og mormorer er vist med som sponsor

Knus Annette og Oliver ræs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

holbøll

Ej, hvor fedt. Tror også Kristian helst vil det. Han gider nemlig hellere ikke at gå til fodbold, svømning eller noget andet. Han kører dog kun ude ved bedsterne, hvor bedstefar har lavet bane til ham. Han bruger dog hjelm og brynje, og det var da dyrt nok. Glæder mig til at høre om det.
Det kan være jeg skal have undersøgt om der er nogle steder her i nærheden, han kan gå til det.

Knus Carina

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
FOR VILDT!!!  Tillykke ...

Uha, det er spændende sådan noget

Billeder, når han kommer igang ik? 

Anmeld

27. juni 2009

Annette

Hej Carina.

Ja det er dyrt, men jeg var heldig at finde HELE udstyret til 1700,- kr.
Min mor har så sponsoreret lidt over halvdelen af pengene, så det skal nok go, hvis han ikke splitter ATVén af første gang han er på bane, gg

Hej Zafir.
Jo jo jeg skal nok lægge billeder ind.

Knus Annette

Anmeld

27. juni 2009

Annette

Har da lige et par billeder fra første gang han havde hele udstyret på
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juni 2009

holbøll

Ej hvor ser han proff ud, tør da slet ikke vise det til Kristian.
Har han været afsted 1. gang for alvor?

Knus Carina

Anmeld

28. juni 2009

Annette

Hej Carina.

Han skal på banen for første gang i morgen og det eneste han snakker om er flyvhoppet på banen...
Jeg tror ikke jeg vil se når han tager det, for han tror han er uovervindelig

Aj det skal nok gå, jeg har fortalt ham at han skal køre pænt for det er ikke en bane han kender, men nu må vi se, det blir ihvertfald spændende

Knus Annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.