Nogen gange rammer jeg plet ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.616 visninger
14 svar
9 synes godt om
10. februar 2013

lineog4

Det er ikke så tit men en gang imellem får jeg taget et billede hvor jeg  bliver overrasket ;-) 

Her er dem jeg er stolte af:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig fine billeder!!

Vil dog råde dig til at passe på med at ligge nøgenbilleder ud på nettet. Ik at jeg finder dine billeder stødene eller noget, men det er åbenbart rigtig nemt at stjæle andres billeder, også ligge dem ud andre steder. Det er nemlig lige sket for mig, og det er altså ik så fedt at finde ud af! Vh stine

Anmeld

10. februar 2013

MyLove E

Jeg elsker 1,3 og 5. Men de to billeder hvor de ikke har noget tøj kan jeg ikke så godt li. Jeg kan godt forstå du som mor syntes de er gode. For du ser bare dine skønne børn

Som sådan ser jeg jo også bare nogle skønne børn. Men når de ligger her på nettet er det lige en tand for meget for mig.
Håber ikke du bliver ked af det for det er ikke min mening.

Men hvis jeg var dig ville jeg tage dem af nettet .

KNUS

Anmeld

10. februar 2013

lineog4

Slet ikke tænkt på - tak. Tager dem af med det samme... Troede faktisk dår var dem hvor jeg havde redigeret og man ikke kunne se så meget ups

Anmeld

10. februar 2013

lineog4

Kan bare ikke finðe ud af det - hmm...

Anmeld

10. februar 2013

Lady Marion <3

Ja rigtigt gode billeder , syntes dog også dem hvor de er nøgne er for sårbare til dette offentlige forum   der sidder så mange syge mennesker rundt omkring

Anmeld

10. februar 2013

Valle81

lineog4 skriver:

Kan bare ikke finðe ud af det - hmm...

Kan du kke trykke øverst på det første indlæg hvor der står med rødt ret indlæg? Ellers administrator:0)

Anmeld

10. februar 2013

lineog4

Valle81 skriver:

Kan du kke trykke øverst på det første indlæg hvor der står med rødt ret indlæg? Ellers administrator:0)

det står bare ikke på det første indlæg længere... Men har skrevet til moderator

Anmeld

10. februar 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator
lineog4 skriver:

det står bare ikke på det første indlæg længere... Men har skrevet til moderator

Vil du have slettet dem alle eller nogle af dem? 

Anmeld

10. februar 2013

lineog4

Det er også det andet sidste - tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.